Cum să creezi un love brand: insight-uri din banking cu Marina Andronic la maib
Maib organizează un eveniment dedicat marketingului de brand inovator în banking, cu Marina Andronic, Head of Brand Division, drept invitat special.
Maib lansează obligațiunile corporative, un nou produs în portofoliu care va diversifica oportunitățile de investire, oferind o rentabilitate atractivă clienților. Noul produs va putea fi contractat atât de persoanele fizice, cât și juridice, rezidenți și nerezidenți ai Republicii Moldova.
Conform specificului produsului, în data de 25 aprilie maib lansează prima emisiune de obligațiuni, care pot fi subscrise în decurs de 21 de zile.
Pentru a satisface cererea, banca va aplica principiul primul venit, primul servit. Totodată, își rezervă dreptul să închidă anticipat oferta, în cazul epuizării (subscrierii) întregului volum.
În total, maib intenționează să lanseze un Program de ofertă care include 4 emisiuni de obligațiuni corporative pe parcursul a 12 luni, în valoarea nominală 100 milioane lei fiecare.
Ce reprezintă obligațiunile corporative?
Cum contractezi obligațiunile corporative:
Pentru mai multe detalii despre noul instrument de investiții, accesează pagina web maib.md și Prospectul de ofertă publică. Ai o întrebare despre obligațiunile corporative? Scrie un mesaj la adresa electronică [email protected].
Investește inteligent. Cu maib e simplu și ușor!
Maib organizează un eveniment dedicat marketingului de brand inovator în banking, cu Marina Andronic, Head of Brand Division, drept invitat special.
Maib va implementa, începând cu 11 octombrie 2024, o serie de modificări importante în structura tarifelor și comisioanelor aplicate serviciilor pentru persoane fizice.
Maib a anunțat lansarea unei noi funcționalități în aplicația mobilă maib business, care permite utilizatorilor să semneze direct din aplicație tranzacții create în...