Sursa foto: victoriabank.md
Deja a devenit o tradiție ca Victoriabank să susțină copiii aflați în dificultate și să sprijine activitățile CCF Moldova. Astfel, și în acest an, Victoriabank a dublat suma adunată în cadrul campaniei „Povești de acasă”, astfel suma finală fiind în valoare de 73 489 de lei.
Campania „Povești de acasă”, inițiată de organizația Copil Comunitate Familie (CCF Moldova), are drept scop acumularea fondurilor pentru realizarea misiunii de a susține copiii să crească alături de părinții lor, acasă, iar Victoriabank continuă să fie partenerul acestei inițiative.
Misiunea CCF Moldova s-a diversificat în acest an din cauza războiului din Ucraina. Astfel, pe lângă copiii din Moldova, organizația desfășoară și activități de sprijin destinate ajutorării copiilor ucraineni în 20 de centre unde sunt cazați aceștia împreună cu părinții lor.
Anul acesta, tații au avut misiunea de a spune povești. Printre cei care au binevoit să sprijine campania și în același timp să se tranforme în povestitori pentru copii au fost: Vlad Țurcanu, Cristofor Aldea-Teodorovici, Maxim Melinti, Dmitri Voloshin, Maxim Potîrniche, Dumitru Talmazan, Dumitru Marian, Petru Hadârcă, Iulian Filip, Dumitru Roman (Beton), Roman Rybaleov, Tudor Darie, Mihai Burciu, Dinu Țurcanu, Dan Melnic, Marcel Spatari.
Bogdan Pleșuvescu, președinte Victoriabank, s-a alăturat și el aceste campanii, povestind copiilor istorioara „Acvila care nu voia să zboare”, o poveste din colecția: "Povești ca să te iubești mai mult" de Alex Rovira și Francesc Miralles.
„Am avut o plăcere deosebită să fiu alături de ceilalți povestitori ai acestei campanii și să aduc o doză de bucurie celor mici. Am citit o poveste care ne vorbește despre depășirea zonei de confort, despre curaj și preseverență, mesaj pe care am dorit să-l transmit tuturor copiilor și anume faptul că dacă doresc să obțină ceva în această viață trebuie să acționeze”, a declarat președintele Victoriabank.
Liliana Rotaru, președinta CCF Moldova, a venit cu un mesaj de gratitudine în care a mulțumit tutror celor care s-au implicat în cadrul campaniei „Povești de acasă”:
„Mulțumim tuturor protagoniștilor campaniei care ne-au reamintit cât de importantă este dragostea părinților pentru copil și acele momente magice înainte de somn, când părinții le trezesc imaginația, îi învață despre ce înseamnă bine și rău”.
Despre CCF Moldova și campania „Povești de acasă”
CCF Moldova este o asociație nonguvernamentală, înființată în 2004. Campania „Povești de acasă”, inițiată de CCF Moldova, are drept scop acumularea fondurilor pentru realizarea misiunii de a susține copiii să crească alături de părinții lor, acasă.
Acest eveniment este lansat anual, din 2020, de Ziua Internațională a Familiei, sărbătorită pe 15 mai, și se încheie pe 1 iunie, de Ziua Internațională a Copiilor.
Evenimentul, aflat la a treia ediție, a fost inițiat de către jurnalista Ilinca Avram. Acțiunea dată face parte din șirul de activități organizate de către CCF Moldova în cadrul campaniei sociale „Cu grijă față de copil”, care își propune să sprijine peste 700 de copii să crească alături de părinți.
Mai multe detalii despre activitatea CCF Moldova puteți afla de la președinta acestei organizații nonguvernamentale, Liliana Rotaru, care a fost invitata unei ediții a podcastului VB Talks, realizat de Victoriabank. Episodul respectiv poate fi văzut aici.
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: victoriabank.md