Sursa foto:
Influenta publicaţie internaţională „Global Finance” a desemnat BC „Moldova Agroindbank” SA drept Cea mai bună bancă a anului 2013, premiul fiind o recunoaştere a calităţii serviciilor şi a prezenţei puternice a MAIB materializate prin indicii de performanţă, precum: profit, active, credite, depozite, reţeaua de distribuţie. Nominalizarea a fost reconfirmată şi de către o altă revistă internaţională de profil - Global Banking & Finance Review. Mai mult, agenţia internaţională SEE News a plasat MAIB printre 100 cele mai performante bănci din Europa de Sud-Est. La baza acestor aprecieri înalte stau rezultatele financiare atinse, standardele profesionale şi etice ale guvernării corporative şi deservirii clienţilor, valorile comune împărtăşite de fiecare membru al echipei Moldova Agroindbank.
Transparenţă
În anul 2013, Moldova Agroindbank a pus accentul pe deschidere, credibilitate reciprocă şi onestitate în relaţiile cu clienţii, pe calitatea produselor, serviciilor şi a sistemului de deservire. Clienţii corporativi beneficiază la MAIB de resurse creditare în condiţii optime, de servicii înalt tehnologizate de calitate superioară, precum şi de competenţă şi confidenţialitate în deservire. Pentru clienţii retail, Moldova Agroindbank lansează în mod sistematic soluţii unice, abordînd în mod individual fiecare beneficiar. Cei mai exigenţi clienţi au obţinut accesul într-o lume privilegiată graţie lansării cardului bancar de clasa Premium - MasterCard Platinum de la Moldova Agroindbank.
Echipă
Echipa MAIB este constituită din specialişti tineri de calificare înaltă, cu integritate morală şi comportament onest faţă de client. Noua echipă a managerilor de top, în frunte cu Preşedintele Comitetului de Conducere, Serghei Cebotari, nu doar a continuat dezvoltarea băncii în baza rezervelor disponibile, ci şi a asigurat generarea de noi resurse de creştere, bazate pe soluţii înaintate, pe susţinerea acţionarilor.
Angajaţii Moldova Agroindbank sunt oameni cu principii morale şi profesionale înalte şi care plasează în centrul intereselor companiei clientul şi bunăstarea sa.
Moldova Agroindbank este unul dintre cei mai mari angajatori din ţară, oferind peste 1500 de locuri de muncă decente.
Întâietate
Moldova Agroindbank şi-a păstrat, în anul 2013, statutul de lider incontestabil al pieţei bancare din Republica Moldova, inclusiv poziţiile de top după volumul de active, credite, depozite ale persoanelor fizice, şi deţine una din cele mai extinse reţele de distribuţie ce cuprinde 70 de filiale, 33 de agenţii şi 170 POS-Terminale. Moldova Agroindbank a obţinut un profit maxim pe întreg sistemul bancar din ţară, în cele 11 luni ale anului 2013. Cu circa 314,5 mln lei venit net sau aproape o treime din veniturile obţinute de toate băncile comerciale din Moldova, MAIB şi-a reconfirmat întâietatea pe piaţa bancară autohtonă.
Parteneriat
Moldova Agroindbank se bucură de un grad sporit de credibilitate din partea partenerilor externi, tratând relaţiile cu ei pe bază de încredere reciprocă şi transparenţă. Printre partenerii externi ai băncii se numără BERD, Corporaţia Financiară Internaţională (IFC), Banca Mondială, Banca Europeană pentru Investiţii, Corporaţia „Provocările Mileniului”, Fundaţia Europeană pentru Europa de Sud-Est, precum şi 15 bănci corespondente ale MAIB.
În septembrie una din cele mai mari instituţii financiare din Occident - Commerzbank AG - a conferit BC „Moldova Agroindbank” SA Premiul pentru calitatea excelentă în efectuarea plăţilor internaţionale şi transferurilor interbancare.
Accesibilitate
BC „Moldova Agroindbank” SA a produs, în 2013, o relansare de sistem şi o actualizare importantă a serviciilor bancare oferite la distanţă, integrându-le într-o platformă unică şi performantă - „Bank Flex MultiChannel”. Toate serviciile prestate de MAIB la distanţă au fost sistematizate în meniul „MAIB ON-LINE” accesibil pe pagina de start a băncii şi care a constituit o primă „filială virtuală” în Moldova. Tot în premieră, Moldova Agroindbank a derulat cel mai ambiţios plan de dezvoltare a reţelei de vânzări prin integrarea Zonelor de autoservire. Acestea reprezintă ghişee operaţionale fără operator, prin intermediul cărora clienţii – persoanele fizice - obţin acces direct la serviciile bancare. O altă inovaţie reprezintă aplicaţia mobileMAIB care poate fi instalată pe tablete și pe telefoane mobile, oferind clientului accesul la cea mai importantă informaţie de pe pagina Web a băncii www.maib.md, precum şi la serviciile Internet banking: gestionarea conturilor personale, transfer de fonduri, plăţi servicii, etc. Strategia extinderii serviciilor bancare oferite la distanţă răspunde cerinţelor exigente ale clienţilor, precum şi obiectivelor Programului e-Government care urmăreşte implementarea de tehnologii avansate întru facilitarea sistemului de interoperabilitate dintre cetăţeni şi instituţiile publice, sporirea standardelor de calitate a vieţii, creşterea competitivităţii pe arena internaţională.
Loialitate
Moldova Agroindbank, în parteneriat cu International Loyal Group, au implementat primul proiect de cashback - Pay&Save, care reprezintă unul din cele mai inteligente şi avantajoase programe de reduceri aplicate la nivel internaţional („cashback” - „bani înapoi”, eng).
Cardurile emise de Moldova Agroindbank au devenit în mod automat carduri de reduceri, iar posesorii lor beneficiază de discount-uri importante la cele mai diverse mărfuri şi servicii, oferite de către partenerii comerciali ai proiectului, primind înapoi o parte din banii cheltuiţi la cumpărături.
Pay&Save a integrat numeroasa comunitate a deţinătorilor de carduri bancare de la MAIB, partenerilor comerciali, majoritatea brandurilor. Programul semnifică consolidarea atitudinii loiale faţă de clienţi din partea Moldova Agroindbank, iar în perspectivă durabilă asemenea proiecte contribuie la creşterea tranzacţiilor fără numerar, la eficientizarea pieţei financiare, la dezvoltarea stabilă şi dinamică a economiei naţionale.
Responsabilitate
În anul 2013 banca şi-a extins spectrul programelor sociale: „Burse de Merit” şi „Burse Suplimentare pentru tineri”, sponsorizarea Festivalurilor Internaţionale „Mărţişor”, „Maria Bieşu”, „Două Inimi Gemene”; finanţarea Salonului Internaţional de Carte pentru copii şi tineri, a Comitetului Naţional Olimpic; susţinerea Festivalului Vinului; suport pentru Asociaţia Hospice Angelus şi pentru Fundaţia „Clipa Siderală”; ajutor pentru teatre, biserici şi mănăstiri, organizaţii obşteşti, familii nevoiaşe, oameni bolnavi. Generozitatea este virtutea celor tari, a unor companii puternice care conştientizează pe deplin responsabilitatea faţă de societate şi îşi împărtăşeşte cu ea rezultatele obţinute din munca depusă.
Continuitate
Schimbările calitative şi realizările cantitative atinse în anul 2013 creează premise sigure pentru continuarea proiectelor aflate în realizare şi pentru iniţierea de noi proiecte, cu menţinerea unui caracter consecvent şi durabil al colaborării dintre MAIB şi partenerii şi clienţii săi. În anul 2014, banca va continua modernizarea bazată pe reengineering-ul modelului retail; perfecţionarea sistemului de gestionare a riscurilor; creşterea profitului clienţilor; tehnologizarea proceselor bancare în spiritul unei bănci moderne care răspunde standardelor înalte ale businessului bancar european.
Sursa: maib.md
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!