Sursa foto: maib.md
Misiunea echipei maib este să creeze un nou standard al experienței clienților pentru a le face viața mai simplă, mai bună și mai mobilă. Anume din acest motiv, a devenit o tradiție frumoasă să ne dăm întâlnire cu clienții băncii care ne oferă feedbackuri cu privire la serviciile și produsele bancare, care au contribuit prin opiniile exprimate la implementarea de noi dezvoltări și îmbunătățiri de procese.
Cea mai recentă masă rotundă a adunat 11 clienți persoane fizice și mai mulți reprezentanți ai echipei Retail maib, care au ascultat, testat, făcut notițe și s-au angajat să continue dezvoltările și implementarea de experiențe de calitate.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:
„Experiența clientului, excelența în relația cu el și construirea de relații pe tot parcursul vieții sunt principii importante în activitatea maib, făcând diferența atât în modul în care suntem percepuți de clienți, cât și în maniera în care acționăm ca echipă.
Fiecare întâlnire cu clienții noștri înseamnă, în primul rând, gratitudine, deoarece prin feedbackurile oferite avansăm împreună la nivelul următor, înseamnă o nouă foaie de parcurs în agenda dezvoltărilor și îmbunătățirilor de procese și înseamnă un număr tot mai mare de clienți mulțumiți de serviciile, produsele și experiența oferite de maib. Alături de clienții noștri creăm zi de zi istorie și experiențe bancare mai bune și le mulțumesc pentru tot ceea ce realizăm împreună”.
Într-o atmosferă prietenoasă și relaxată, clienții invitați au povestit despre experiența lor cu banca, despre schimbările sesizate în ultima perioadă, au venit cu unele recomandări de modernizare și îmbunătățire a produselor și serviciilor pe care le utilizează frecvent sau pe care le îndrăgesc ei, familiile lor și prietenii. De această dată, noile carduri maib junior, calitatea deserviri dar și funcționalitățile oferite de aplicația maibank au fost în topul subiectelor discutate. Mai mult decât atât, unul dintre clienții prezenți a venit cu „tema de acasă” pregătită – o listă de întrebări și recomandări adunate de la toți colegii de serviciu, care sunt și ei clienți maib.
Echipa băncii nu doar că a luat notițe despre sugestiile primite, dar a reușit inclusiv că acorde suport câtorva clienți în simplificarea realizării transferurilor P2P din aplicația maibank, în baza numărului de telefon, fără a fi nevoie de datele cardului destinatarului pentru această operațiune.
Victoria Zanoga, Șef al Departamentului Customer Experience:
”Succesul unei companii vine odată cu ascultarea clienților și focusarea pe nevoile și asteptările acestora, nu pe ceea ce declară concurenții sau “standardele pieței”. De aici a pornit și conceptul neformal al întâlnirilor cu clienții maib, care în mod deschis și constructiv vin cu sugestii de schimbări, dar și aprecieri ale eforturilor echipei pentru crearea și oferirea acelor produse și servicii inovative și utile.
Și cea de-a patra întâlnire a adunat la o masă comună oameni frumoși, clienți loiali și parteneri ai comunității maib. Suntem extrem de recunoscători clienților pentru fiecare idee, sugestie, poate chiar și critică care ne ajută în final să aducem cea mai bună experiență bancară pe piața locală”.
Brunch-urile maib cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a băncii de a fi mai centrat pe clienți.
Banca amintește că e la un click distanță, iar clienții maib pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa [email protected]. Pe parcursul anului curent, brunch-urile cu clienții se vor desfășura în mai multe localități ale republicii.
Împreună la nivelul următor!
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: maib.md