Cum să creezi un love brand: insight-uri din banking cu Marina Andronic la maib
Maib organizează un eveniment dedicat marketingului de brand inovator în banking, cu Marina Andronic, Head of Brand Division, drept invitat special.
De 32 de ani maib susține oamenii și afacerile de succes, creează cele mai bune și mai inovative soluții bancare, simplifică operațiuni, eficientizează procese și, în special, aduce plăcerea de a face banking simplu și ușor fiecărui client maib.
De-a lungul anilor, maib și-a consolidat poziția pe piața bancară și a devenit o instituție financiară de încredere, orientată către satisfacerea nevoilor clienților și a comunității în ansamblu. În tot acest timp, maib a urmărit să-și consolideze valorile și să-și dezvolte activitatea într-un mod sustenabil, pentru a oferi o experiență de nivelul următor clienților săi.
Printre miile de cifre și indicatori pe care maib îi înregistrează și monitorizează an de an, cea mai importantă este una – numărul de oameni pe care i-a făcut și continuă să-i facă fericiți.
La cei 32 de ani de activitate, maib rămâne fidelă scopului său: de a crea soluții financiare simple și inteligente, potrivite stilului de viaţă, care inspiră oamenii să fie mai fericiţi și afacerile - mai prospere, în același timp implicându-se în proiecte care aduc valoare adăugată pentru societate.
La mulți ani, maib!
Maib organizează un eveniment dedicat marketingului de brand inovator în banking, cu Marina Andronic, Head of Brand Division, drept invitat special.
Maib va implementa, începând cu 11 octombrie 2024, o serie de modificări importante în structura tarifelor și comisioanelor aplicate serviciilor pentru persoane fizice.
Maib a anunțat lansarea unei noi funcționalități în aplicația mobilă maib business, care permite utilizatorilor să semneze direct din aplicație tranzacții create în...