Maib anunță lansarea campaniei de imagine cu genericul „Tu conduci. maib”
3
Sursa foto: maib.md
“Tu, clientul și angajatul maib, ne inspiri. Pentru tine creăm. Pentru o experiență mai bună simplificăm procese.” „Tu conduci. maib”
Maib anunță lansarea noii campanii de imagine, care întrunește valorile brandului centrate pe client. Campania cu genericul „Tu conduci. maib” își propune o schimbare îndrăzneață în comunicarea brandului, poziționând instituția ca un partener de încredere în toate aspectele experiențelor clienților - atât personale, cât și profesionale.
Noua campanie asigură o continuitate firească și, în același timp, îndrăzneață în comunicarea și poziționarea brandului, în explorarea potențialului la nivel de arhetip, după o serie de evenimente cum ar fi: brand refreshmentul maib, transformarea agile, transformarea culturii la nivel de instituție, a strategiei axate pe digitalizare, inovare, implementării noului model operațional.
Prin campania de imagine, brandul accentuează angajamentul pe care și l-a asumat:
să fie co-pilotul de încredere al clienților maib, oferind susținere în atingerea celor mai mari obiective și visuri ale clienților, indiferent de anvergura și culorile în care visează, de a-i călăuzi pentru a explora noi înălțimi în viața personală și în dezvoltarea afacerilor.
să se lase inspirat de călătoria clienților. Centrarea pe client ajută banca să evolueze în mod continuu, dezvoltând produse și servicii inovatoare care se potrivesc perfect nevoilor în continuă schimbare ale clienților.
Totodată, campania se va desfășura și pe dimensiunea internă. Ca brand de angajator, maib își propune:
să investească și în continuare în capitalul uman;
să susțină angajații maib în descoperirea și atingerea potențialului personal maxim;
să îi ghideze în călătoria auto-descoperirii și reinventării personale, inspirându-i să se bucure de dezvoltarea profesională pe care și-o doresc în cadrul maib.
Campania se va desfășura în câteva etape și maib are toată convingerea că va fi o experiență captivantă deopotrivă pentru clienți, angajați și toți cei interesați. Pentru mai multe detalii despre „Tu conduci. maib”, banca te invită să urmărești primul spot din cadrul campaniei:
Tu conduci, tu ești eroul principal al propriei povești și tu decizi cum să-ți construiești viața, iar echipa maib îți va fi alături într-un nou an remarcabil!
BC „MAIB” S.A., în calitate de proprietar, lansează un concurs de oferte pentru achiziția unui pachet imobiliar amplasat central, pe strada Constantin Tănase, nr. 9/1, Chișinău...
Maib, cea mai mare instituție financiară din Moldova, a anunțat un profit net de 399 milioane lei (echivalentul a 20,6 milioane euro) pentru trimestrul III 2024, marcând o creștere de...
Maib a decis să închidă aplicația MAIBusiness începând din 9 noiembrie, iar utilizatorii sunt invitați să facă tranziția către noua aplicație maib business...