Sursa foto: bcr.md
Banca Comercială Română Chișinău S.A. anunță concurs pentru următoarele posturi: analist risc credite, manager risc operațional și consilier. Vedeți în continuare informații detailate despre cerințele pentru fiecare post vacant.
Analist risc credite
Misiune post: Coordonează activitățile aferente analizei și monitorizării portofoliului de credite, documentației de credit, acordării de credite.
Responsabilități:
- Analizează documentațiile de credit din punct de vedere al riscului pe care și-l asumă banca, fundamentează și propune votul conform limitelor de autoritate;
- Monitorizează și analizează impactul în portofoliul de credite a procedurilor de analiză a clienților;
- Asigură participarea, conform atribuțiilor și solicitărilor, în cadrul proiectelor de elaborare, perfecționare, implementare a bazelor de date și sistemelor informaționale;
- Construiește modele scorecard pentru clienți, validarea, calibrarea, monitorizarea acestora;
- Asigură monitorizarea calității respectării procedurilor de creditare de către persoanele și entitățile implicate în activitatea de creditare;
- Participă la elaborarea/ revizuirea reglementarilor interne aferente activității de risc de credit și raportare risc;
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare de lungă durată: economice
- Vechime minimă în specialitate - 3 ani;
- Cunoașterea foarte bună a legislației în domeniul bancar (norme, instrucțiuni, regulamente specifice sferei proprii de activitate)
- Cunoașterea limbii române la nivel fluent;
- Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
====================================================================================================
Manager risc operațional
Misiune post: Coordonarea activităților specifice procesului de management a riscului operațional.
Responsabilități:
- Urmărirea cerințelor de reglementare și asigurarea cadrului intern general de administrare a riscurilor operaționale la nivelul Bancii, în conformitate cu reglementările legale și cu standardele Grupului BCR;
- Identificarea/evaluarea/măsurarea riscurilor operaționale care se pot manifesta la nivelul băncii;
- Implementarea cadrului de lucru aferent externalizării; acordarea de suport managerului de externalizare pentru efectuarea evaluărilor de risc aferente activităților propuse pentru externalizare;
- Raportarea expunerii de risc operațional către structurile de conducere și supraveghere/ BNM conform reglementărilor interne/ reglementărilor legale aplicabile;
- Întreprinderea demersurilor necesare pentru încheierea polițelor de asigurare ale Grupului BCR pentru acoperirea riscurilor operaționale, daunelor la patrimoniu și a daunelor la garanțiile de tip rezidențial acceptate de Bancă;
- Stabilirea și definirea indicatorilor cantitativi și calitativi de risc operațional;
- Pregătirea de scenarii de risc operațional;
- Definirea proceselor de management a riscului reputațional;
- Evaluează operațiunile și activitățile Băncii în scopul determinării segmentelor vulnerabile la riscul operațional, propune măsuri de prevenire/ diminuare a acestor riscuri, împreună cu entitățile implicate.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare, preferabil în domeniul financiar/ contabil;
- Experiență minimă de 3 ani în activitatea bancară, în special în domeniul managementul riscului operațional/audit;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
- Cunoștințe PC la nivel de utilizator avansat (MS Office, aplicații bancare).
Profilul candidatului:
- Abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Motivare și angajament;
- Gândire analitică și sistematică;
- Responsabilitate şi implicare;
- Abilități de gestionare eficientă a timpului;
- Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor;
- Management eficient al timpului.
=====================================================================================================
Consilier
Misiune post: deservirea clienților la ghișeul universal.
Responsabilități:
- Oferă consultații clienților cu privire la produsele și serviciile băncii;
- Efectuează operațiuni de încasări și plăți în numerar, operațiuni cu POS, tranzacții de schimb valutar, alimentări de conturi curente și de card, operațiuni de cont curent, depozite, carduri;
- Păstrează integritatea numerarului aflat în gestiune;
- Efectuează operațiunile de primire/eliberare a numerarului în strictă conformitate cu reglementările privind operațiunile bancare cu numerar și fără numerar;
- Procesează documentele aferente operațiunilor executate.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare economice;
- Experiență bancară minim 1 an;
- Cunoașterea PC la nivel de utilizator mediu (MS Office);
- Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Profilul candidatului:
- Capacitate de analiză a cerințelor clienților;
- Orientare spre servirea clienților;
- Responsabilitate și implicare;
- Abilități de gestionare eficientă a timpului;
- Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.
==================================================================================================
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV la Departamentul Resurse Umane și Comunicare sau prin e-mail: [email protected].
Pentru mai multe detalii și alte posturi vacante accesați site-ul băncii – www.bcr.md.
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: bcr.md