Sursa foto: maib.md
Graţie creşterii calitative şi cantitative a reţelei fizice, precum şi dezvoltării rapide a canalelor alternative, BC „Moldova Agroindbank” SA devine tot mai aproape de fiecare client - în sensul direct al acestui cuvânt.
Creşterea gradului de accesibilitate a serviciilor oferite de MAIB este resimţită de numeroşi clienţi ai băncii - persoane fizice şi juridice. Doar de la începutul anului curent, MAIB a deschis 73 noi agenţii - evoluţie fulminantă şi impresionantă în domeniul bancar al ţării.
Astfel, la 30.10.2015 reţeaua Moldova Agroindbank includea 180 puncte de vânzări: 66 filiale şi 114 agenţii. Ceea ce înseamnă că, în mediu, aproape fiecare al patrulea oficiu bancar din Republica Moldova este filiala sau agenţia Moldova Agroindbank. Însă nu doar cantitativ creşte reţeaua MAIB, ci şi calitativ, devenind tot mai performantă şi avansată. Anume MAIB a fost prima bancă care a deschis, în acest an, pe bulevardul Ştefan cel Mare din capitală prima subdiviziune bancară de tip european.
Tendinţa în creştere se bazează pe extinderea MAIB, ca urmare a creşterii numărului de clienţi: banca a început să presteze servicii bancare persoanelor fizice şi juridice, primind plăţile administrate de birourile vamale din toată ţara şi a preluat distribuirea pensiilor, indemnizațiilor, compensațiilor și altor ajutoare sociale prevăzute în bugetul de stat pentru mai multe categorii de beneficiari.
Concomitent cu extinderea fizică a reţelei sale, MAIB propune clienţilor săi tot mai multe oportunităţi de deservire la distanţă. Putem vorbi despre o reţea de 214 bancomate ale Moldova Agroindbank, inclusiv cash-in care permit nu doar retragerea banilor, dar şi încasarea în contul curent de card. Reţeaua de alternativă mai include 3025 POS-terminale la comercianţi în capitală şi în teritoriu, 5 centre de autoservire 24 din 24.
În cadrul Centrelor de autoservire 24 din 24 clienţii beneficiază de o gamă vastă de servicii bancare performante, disponibile prin intermediul Internet Banking-ului, Terminalului Multifuncţional şi ATM (Bancomat).
Mai mult, banca a deschis 37 zone de autoservire în incinta filialelor băncii şi Centrelor Comerciale Grand Hall şi Elat. Aici clientul poate să-şi gestioneze de sinestătător conturile proprii; să efectueze plăţi şi transferuri; să achite ratele la credit şi serviciile comunale; să acceseze alte servicii, precum şi să vizualizeze informaţia generală despre bancă. Toate serviciile sunt disponibile clienţilor abonaţi la Serviciul „Internet Banking M@IB” - direct de pe ecranele calculatoarelor amplasate în zonele respective, în incinta filialelor MAIB.
MAIB pune la dispoziţia clienţilor sisteme performante de deservire la distanţă prin intermediul computerelor şi telefoanelor mobile ori tabletelor - Internet Banking M@IB şi Mobile Banking M@IB. Acestea permit efectuarea mai multor operaţiuni bancare fără prezenţa la ghişeul bancar, inclusiv achitarea serviciilor comunale.
De asemenea, pentru comoditatea clienţilor MAIB oferă modalitatea de achitare a serviciilor publice în regim on-line prin intermediul Serviciului Guvernamental de Plăţi Electronice (MPay). MPay este un sistem prin care se pot achita serviciile publice cu orice instrument de plată la alegerea clientului, cum ar fi Internet-Banking/Mobile-Banking, cardul bancar sau la ghişeele băncii. Detalii: maib.md/ro/serviciul-mpay/.
Serghei Cebotari, Preşedintele Comitetului de Conducere BC „Moldova Agroindbank” SA:
„Moldova Agroindbank respectă dreptul clientului de a-şi alege metoda preferată de deservire bancară - prin comunicare directă cu specialistul băncii sau desinestătător - prin canale de acces de alternativă. Astfel, MAIB investeşte resurse şi capacităţi intelectuale în dezvoltarea atât a reţelei fizice cît şi a celei electronice, pentru a face mai comode şi accesibile serviciile şi produsele bancare”.
Aici puteţi vizualiza reţeaua Filialelor şi Agenţilor BC „Moldova Agroindbank” SA: maib.md/ro/locations/
Notă! Funcţionalităţile Internet Banking-ului, Terminalelor Multifuncţionale şi ale bancomatelor:
Internet Banking:
- achitarea ratelor la credite;
- achitarea serviciilor comunale;
- achitarea mărfurilor şi serviciilor către furnizori;
- transferuri băneşti;
- plăţi programate la o dată viitoare;
- cumpărarea/vânzarea valutei on-line;
- vizualizarea soldului conturilor bancare;
- extrase din cont, etc.
Terminal Multifuncţional:
- încasarea numerarului în contul curent;
- alimentarea cu numerar a contului de economii;
- alimentarea cu numerar a cardului de debit;
- achitarea overdaftului la contul de card;
- achitarea creditului.
ATM (Bancomat):
- încasarea numerar;
- retragerea numerar;
- consultare sold;
- schimbare PIN;
- mini-extras;
- tipărire de sold pe chitanţă.
Pentru mai multe detalii apelaţi la Serviciul Call Center +373 22 / 268 999.
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: maib.md