EuroCreditBank lansează o nouă identitate: un rebranding strategic
5
Sursa foto: ecb.md
EuroCreditBank (ECB), este încântată să anunțe un pas important în evoluția sa: un rebranding strategic. Această transformare nu implică doar o schimbare de imagine, ci reprezintă confirmarea angajamentului băncii de a rămâne relevantă și adaptabilă în contextul dinamic ale nevoilor clienților și pieței.
“Rebrandingul nu modifică filosofia sau obiectivele noastre esențiale, ci mai degrabă subliniază viziunea noastră de a fi o bancă care este aproape de clienții săi, înțelege nevoile lor și răspunde eficient. Angajamentul nostru este de a ajuta clienții să-și gestioneze și să investească în relația cu propriile finanțe, ceea ce este o componentă cheie a filosofiei noastre. Aceasta implică nu doar furnizarea de instrumente și resurse, dar și încurajarea unei relații sănătoase și prospere cu finanțele personale”, menționează președintele băncii Oleg Holban, Președintele Comitetului de Conducere al Băncii.
Noul logo și identitatea vizuală transmit un mesaj de încredere și prosperitate. Designul actualizat, care pune accentul pe cifre - unele dintre cele mai vechi simboluri de comunicare eficientă, transmite un mesaj clar și bine definit.
O schimbare semnificativă adusă de rebrandingul ECB este dezvoltarea unei aplicații de mobile banking, care urmează să fie lansată în viitorul apropiat. În această eră digitală, EuroCreditBank este pregătită să răspundă la așteptările clienților, oferind un nou instrument de gestionare convenabil și sigur a finanțelor personale, care permite accesul la serviciile bancare oriunde și oricând.
Prin acest rebranding, EuroCreditBank își reafirmă angajamentul de a oferi servicii bancare de înaltă calitate, în același timp anticipând și îmbrățișând schimbările care vin.
"Ne mândrim cu istoria noastră, dar suntem și mai entuziasmați de viitor și de oportunitățile care ne așteaptă," menționează ECB în comunicatul de presă.
BC "EuroCreditBank" S.A., inființată pe 30 septembrie 1992, este o bancă universală, care efectuează toate tipurile principale de operațiuni bancare, prezentate pe piața bancară, inclusiv deservirea clienților persoane fizice și juridice, servicii bancare de investiții și altele.
Printre serviciile oferite sunt: credite pentru afaceri, credite imobiliare și credite de consum, emiterea cardurilor bancare, servicii de management de la distanță a conturilor, carduri de credit cu perioadă de grație, depozite, arenda safeurilor bancare, transferuri bănești.
Republica Moldova lansează o nouă inițiativă revoluționară pentru a susține creșterea și dezvoltarea întreprinderilor micro, mici și mijlocii (IMM-uri). Programul "373" ...