Maib - „Banca Anului” în Moldova, desemnată de The Banker pentru al 7-lea an consecutiv
Maib a fost desemnată „Banca Anului în Moldova” de către publicația financiară internațională The Banker, pentru al șaptelea an la rând.
Sursa foto:
Noțiunile precum „bani”, „bancă”, „sucursală”, „card”, „cashback” și „bancomat” au devenit și mai uzuale pentru 20 de copii ai angajaților maib.
Picii între 9 și 11 ani au beneficiat de o lecție de educație financiară, în cadrul căreia au aflat cum activează o bancă și o sucursală, care sunt funcționalitățile unui bancomat, ce sunt banii și istoria lor, la ce vârstă își pot deschide primul card și care-i sunt facilitățile.
Copiii curioși și activi au făcut cunoștință și cu istoria maib, au aflat și semnificația noului logo maib, pe care unii l-au asociat cu o buburuză în zbor.
„Este prima noastră experiență de training de acest fel, când grupul de copii nu este unul omogen, ci de vârste diferite și nu se cunosc între ei. Spre surprinderea noastră, acest moment ne-a ajutat, căci picii fie cunoșteau câte ceva despre bancă și bani, fie erau foarte deschiși să afle”, a declarat trainera Liliana Tarlev.
„Eu nu cred că lecția a ieșit bine, ne-a reușit extraordinar! Această lecție de educație financiară ne-a convins o dată în plus că activitățile cu copiii sunt mereu experiențe unice, memorabile și captivante”, a menționat trainera Tatiana Cojuhari.
Dincolo de informațiile utile, copiii au mers acasă cu un rucsac plin de cadouri de la maib junior și Mastercard, precum și cu visuri pentru când vor crește mari. Astfel, unii au mărturisit că vor să devină angajați maib, la fel ca mama sau tata, iar alții vor utiliza cardul maib junior cu și mai mult spor.
Maib acționează cu responsabilitate în comunitate, iar prin lecțiile de educație financiară își propune să crească nivelul de alfabetizare financiară în societate, cunoștințele despre tehnologii și lumea digitală. În acest sens, banca implementează programul maib edu.
Maib - împreună la nivelul următor.

Maib a fost desemnată „Banca Anului în Moldova” de către publicația financiară internațională The Banker, pentru al șaptelea an la rând.
Campania „Drumul Banilor” a implicat peste 200 de tineri, care au descoperit istoria leului moldovenesc și noțiuni de educație financiară. Băncile comerciale au completat programul prin vizite, prezentări și activități dedicate elevilor și studenților.
Maib a lansat pe 26 noiembrie 2025 o nouă emisiune de obligațiuni corporative din cadrul celui de-al III-lea program de ofertă publică.