Carieră în banking digital: Victoriabank caută Analist Soluții Conversaționale
42
Sursa foto: bancamea.md
Victoriabank anunță recrutarea unui Analist/Analiste Soluții Conversaționale în cadrul Direcției Customer Service. Rolul vizează dezvoltarea interacțiunilor digitale cu clienții și optimizarea instrumentelor automate de comunicare.
Responsabilitățile includ identificarea oportunităților noi pentru soluții conversaționale, coordonarea proiectelor Chatbot, IVR și asistenților virtuali, precum și monitorizarea și îmbunătățirea fluxurilor existente. Poziția presupune colaborare strânsă cu echipe interne și parteneri pentru a crea o experiență digitală empatică, rapidă și eficientă pentru utilizatori.
Cerințe esențiale:
Studii superioare finalizate sau în curs;
Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
Abilități bune de comunicare și orientare spre detalii;
Experiență în comunicare scrisă și gestionarea proiectelor – avantaj;
Cunoștințe în analiza datelor (Power BI, Google Analytics, Tableau, Excel avansat).
Aplicarea se face online, pe platforma băncii, disponibile aici.
Victoriabank a lansat Depozitul „Zurgălai”, un produs promoțional disponibil doar în aplicația VB24 și dedicat clienților care vor să economisească în siguranță, cu o dobândă fixă pe parcursul unui an.
Academia de Studii Economice din Moldova (ASEM) organizează, în perioada 1–11 decembrie 2025, ediția anuală a „Zilelor Carierei” – un eveniment dedicat studenților și masteranzilor care vizează o carieră în finanțe.
Victoriabank anunță modificarea condițiilor de acces gratuit în zonele Business Lounge din aeroporturi pentru deținătorii de carduri Visa Platinum, începând cu 1 februarie 2026.