Sursa foto: procreditbank.md
BC ProCredit Bank S.A. continuă să îmbunătățească procesele și funcționalitățile serviciilor oferite clienților săi – Clienți Business și Persoane Fizice, deținători ai cardurilor bancare, în cadrul Zonei de Autodeservire 24/7.
Începând cu luna noiembrie 2016, BC ProCredit Bank S.A. a implementat eliberarea cardurilor bancare, emise clienților săi, încorporate într-un plic sigilat și însoțite de un mic ghid informativ.
Inovația respectivă oferă clienților o siguranță în plus cu privire la utilizarea cardului. Aceasta se datorează faptului că banca implementează opțiunea de modificare a codului PIN, asociat cardului, la bancomatele aflate în Zonele de Autodeservire 24/7 ale băncii.
Astfel, clientul, imediat ce primește cardul bancar, este direcționat către bancomat pentru a-și genera codul PIN individualizat. Ulterior, dacă pe parcursul utilizării cardului, va avea nevoie să modifice codul PIN, el o va putea face la orice bancomat din Zonele de Autodeservire 24/7.
Prin intermediul acestei funcționalități, clientul va fi sigur că în cazul în care el nu-și amintește codul PIN, sau în caz de suspiciune că o persoană terță a descoperit codul PIN, va avea posibilitatea să-l modifice, la orice bancomat al băncii.
Suplimentar, clienții au ocazia să fie primii care vizualizează și verifică integritatea cardului, în momentul primirii acestuia. Iar informația, descrisă succint în ghidul informativ aferent cardului, oferă clientului posibilitatea de a se orienta rapid în cazuri de pierdere sau furt al cardului, cât și de a cunoaște semnificațiile elementelor de siguranță aferente cardului.
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: procreditbank.md