Sursa foto: bcr.md
BCR Chișinău anunță vacante următoarele possturi legate de Tehnologiile Informaționale – programator și administrator aplicații bancare.
Vedeți în continuare cerințele, responsabilitățile și profilul candidaților potențiali.
Programator
Misiune post: asigură dezvoltarea, testarea și implementarea softurilor bancare.
Responsabilități specifice:
- Completează documentul intern de dezvoltare cu specificații tehnice, conform standardelor și metodologiei aprobate, completând secțiunile de care răspunde în calitate de programator;
- Scrie codul sursă, corectează și documentează programele și aplicațiile noi sau existente, pe baza standardelor și procedurilor aprobate;
- Verifica dacă versiunile lansate în producție reflectă modificările așa cum au fost programate, testate și aprobate;
- Se asigură că rezultatele programării sunt în concordanță cu cerințele funcționale și operaționale ale soluției, cum ar fi performanța funcțională, compatibilitatea, securitatea și respectarea reglementărilor;
- Investighează problemele programului și colaborează la colectarea și analizarea informațiilor pentru dezvoltarea și modificarea aplicațiilor;
- Oferă asistență la implementarea schimbărilor în versiunile lansate în producție;
- Asistă la proiectarea și realizarea de programe informatice prin crearea de scheme logice, pregătind date de test, programe de corectare și testări;
- Testează riguros programele înainte de trecerea în faza de testare, pentru a se asigura că operațiunile se desfășoară în condiții optime și fără defecte;
- Asistă la testarea de acceptanță în urma căreia se obține aprobarea finală pentru dezvoltările efectuate
- Cercetează și evaluează soluții alternative și recomandă cele mai eficiente și mai rentabile metode și tehnici pentru facilitarea proiectării și dezvoltării sistemelor;
- Urmărește realizarea indicatorilor de performanță stabiliți împreună cu șeful ierarhic superior;
- Execută orice alte sarcini primite în legătura cu activitatea sa, încredințate de superiorul ierarhic și care nu contravin prevederilor legale în vigoare.
Experiență profesională și studii:
- Studii superioare in domeniul Tehnologii Informaționale;
- 1+ ani experiența de programare in C#/ MS .NET;
- Cunoștințe în dezvoltarea Web Services, WCF, ADO.NET,ASP.NET, Entity Framework;
- Cunoștințe în MSSQL;
- Va fi un plus experiența in XML, XSD;
- Experiența de utilizare Visual Studio, sau a unui alt instrument de dezvoltare;
- Va fi un plus experiența de lucru cu CVS, TFS sau un alt instrument de verișoare;
- Cunoștințe bune a nivelului tehnic a limbii engleze;
- Limba Română - Fluent.
Profilul candidatului:
- capacitate de analiză și comunicare;
- capacitate de organizare personală și concentrare;
- capacitate de a lucra în echipă;
- capacitate de folosire eficientă a timpului;
- flexibilitate și adaptare la schimbare, tenacitate, perseverență;
- inițiativă, autocontrol, autodezvoltare.
===================================================================================================
Administrator aplicații bancare
Misiune post: Realizează activități specifice privind asigurarea funcționarii sistemelor Internet Banking, Core Banking, Swift, SAPI.
Responsabilități specifice:
- Asigură funcționarea corectă și neîntreruptă a sistemului Internet Banking, Core Banking;
- Instalarea dezvoltărilor noi de aplicației sistemele Internet Banking, Core Banking;
- Generează rapoarte pe funcționalitățile noi implementate, studiază si prezintă rapoarte pe problemele erorile apărute în aplicații. Analizează cerințele de creare si gestionare a acceselor la aplicație conform procesului de acordare a accesului aprobat în Bancă, ajustează si configurează produsele noi module noi și în Core Banking conform procesului de dezvoltare aprobat în bancă;
- Asigură funcționarea corectă a sistemului SWIFT în lipsa administratorului de bază;
- Asigură funcționarea corectă și neîntreruptă a sistemului SAPI, asigură interfața tehnica cu BNM legată de SAPI;
- Asigură funcționarea și gestionează procesul de creare a copiilor de rezervă pentru toate sistemele informaționale aflate în gestiune;
- Asigură menținerea la zi a documentației detaliate a tuturor sistemelor implementate și gestionate inclusiv, scheme de principiu, scheme de lucru, ghiduri de administrare, descrierea detaliată a soluțiilor implementate, și gestionate;
- Asigură continuitatea sistemelor gestionate și crearea copiilor de rezervă;
- Asigură implementarea sistemelor de rezervă și trecere de la sistemele de bază la sistemele de rezervă în cazuri de incidente aferente Continuității de Business;
- Asigură implementarea sistemelor în sediul de rezervă conform Planului Continuității Afacerii.
Experiență profesională și studii:
- Studii superioare în domeniul Tehnologii Informaționale;
- Cunoștințe în instalarea, administrarea și gestionarea sistemelor de operare;
- Cunoștințe în instalarea, administrarea și gestionarea sistemelor Baze de Date, Microsoft SQL Server Cunoștințe temeinice și experiența de identificare a erorilor în lucrul aplicațiilor cu bazele de date;
- Cunoștințe în instalarea și administrarea Microsoft IIS Server a aplicațiilor bazate pe tehnologii Microsoft;
- Cunoștințe temeinice de instalare și configurare aplicațiilor bazate pe Microsoft NLB Cluster si Aplicații WCF;
- Cunoștințe în instalare și identificarea erorilor in funcționarea aplicațiilor bazate pe DOT.NET C# precum si alte tipuri de aplicații gen Java, Java Servlets si altele;
- Cunoștințe în instalarea configurarea și exploatarea centrelor de certificare;
- Cunoștințe în configurarea și gestionarea aplicațiilor ce utilizează Certificate și Token;
- Limbaje de programare, medii și alte tehnologii moderne de programare;
- Sisteme de gestionare a bazelor de date;
- Reguli și noțiuni de securitate informațională;
- Sisteme operaționale din familia Windows;
- Cunoașterea tehnicilor de securitate informațională;
- Cunoștințe bune a nivelului tehnic a limbii engleze;
- Limba Română - Fluent.
Profilul candidatului:
- capacitate de analiză și comunicare;
- capacitate de organizare personală și concentrare;
- capacitate de a lucra în echipă;
- capacitate de folosire eficientă a timpului;
- flexibilitate și adaptare la schimbare, tenacitate, perseverență;
- inițiativă, autocontrol, autodezvoltare.
=================================================================================================
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV prin e-mail: [email protected].
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: bcr.md