Azi: € 18,9294 lei 0,0834 $ 17,7607 lei 0,0583

Virtula lansează o nouă direcție de produs – Rate fără dobândă cu orice card bancar

Virtula lansează o nouă direcție de produs – Rate fără dobândă cu orice card bancar Sursa foto: virtula.md

Această metodă de plată presupune achitarea coșului de cumpărături în rate, fără dobândă, cu orice card bancar de credit sau debit emis de orice bancă din Republica Moldova. Metoda vine să completeze sistemul standard, adresată inclusiv consumatorilor nebancarizați, unde prima rată poate fi achitată inclusiv cu numerar la primirea coșului de cumpărături. Rămâne la discreția magazinului să aleagă direcția de produs potrivită.

La moment, platforma Virtula înregistrează în jur de 10 mii de utilizatori eligibili/aprobați, gata să cumpere de la magazinele partenere conectate. Opțiunea de plată în rate fără dobândă mărește rata de conversie (din vizitatori în cumpărători), dar și valoarea coșului mediu de cumpărături. Este important să menționăm că de la lansare, platforma a procesat cumpărături în valoare totală de peste un milion de euro. Totodată, rata de aprobare a aplicațiilor este mult peste media înregistrată în sector, ajungând la peste 87%. Toate aplicațiile trec printr-un sistem propriu de analiză, care consumă date din mai multe surse și emite decizii în regim instant.

”În următorii ani, ne propunem să ajungem un jucător regional care oferă Buy Now Pay Later customizat la realitățile specifice regiunii în care locuim. Continuăm să dezvoltăm mai multe caracterisitici de produs, iar în timpul apropiat vom veni cu noi lansări”, declară Nicolai Donica, administratorul organizației care dezvoltă produsul.

Magazinele pot fi conectate la platformă inclusiv fără a realiza intervenții pe site-ul de vânzări, folosind contul business creat pentru a gestiona tot procesul de vânzare în rate fără dobândă. Este disponibilă și metoda de conectare prin API, iar magazinele care sunt găzduite pe WooCommerce (WordPress) pot fi integrate prin instalarea modulului Virtula stocat pe site-ul platformei.

În prezent, produsele de tip BNPL sunt un adevărat fenomen la nivel mondial și devin un element obligatoriu în domeniul de retail, respectiv, Virtula vine cu o formă de a face cumpărături convenabilă fiecărui cumpărător de la noi din țară. Aceștia o pot folosi pentru a împărți costurile pentru bunuri, de la necesități de bază, până la cele mai scumpe, de mare valoare.

Virtula este primul produs de tip Buy Now Pay Later din regiune, lansat la Chișinău în martie 2020.

Sursa: virtula.md

Noutăți similare