Promoție de sărbători la Victoriabank: Dobândă zero pentru 8 credite de consum
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
În primul trimestru al anului 2021 Victoriabank s-a evidențiat prin dezvoltare, adaptare la criza prelungită generată de pandemia de COVID-19 și promovare de soluții bancare noi.
Victoriabank continuă să-și susțină clienții și să-i surprindă plăcut prin furnizarea de servicii și produse bancare inovative ce mereu tind să corespundă așteptărilor acestora. Printre acțiunile întreprinse de Bancă în acest sens, pe parcursul primului trimestru al acestui an, se numără:
În toată această perioadă Victoriabank a urmărit atent evoluțiile macroeconomice și apetitul de creditare al clienților, continuând să susțină populația și economia.
“Criza pandemică afectează în continuare mai multe sectoare ale economiei. Poziția mea fermă e că șansa de a reveni la normalitate depinde de fiecare din noi, de solidaritatea și implicarea noastră, de identificarea noilor oportunități, facilități și soluții, astfel încât să fim pentru clientul nostru un partener de încredere. Sunt prioritare măsurile anti-pandemice pentru a putea relansa business-ul, consumul și activitatea economică în ansamblu”, a declarat Președintele Comitetului de direcție al Victoriabank, Bogdan Pleșuvescu.
Eforturile Victoriabank de susținere a clienților pe timp de criză au contribuit la o evoluție constantă a cifrei de afaceri a băncii:
Victoriabank este în continuare în topul dealerilor primari, iar portofoliul băncii şi al clienților săi constituie peste 26 la sută din totalul valorilor mobiliare de stat emise pe piața primară la finele primului trimestru al anului 2021.
Totodată, Victoriabank este un angajator important pentru piața forței de muncă din Republica Moldova. Pe tot teritoriul țării, 1,065 de angajați profesioniști își desfășoară activitatea în cele 30 de sucursale și 57 de agenții ale Victoriabank. Expertiza și perseverența angajaților au contribuit la dezvoltarea Băncii.
Informații pentru acționarii Victoriabank: Rezultatele financiare preliminare aferente primului trimestru al anului 2021 sunt disponibile pe site-ul www.victoriabank.md.
Despre Victoriabank
Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Instituția bancară traversează un proces complex de change management și de transformare culturală, iar investițiile în platformele digitale rămân o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Potrivit statisticilor publice ale Băncii Naționale a Moldovei, Victoriabank este banca sistemică cu procentul cel mai mare de tranzacții efectuate de clienți fără numerar din numărul total de operațiuni bancare cu carduri.
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Potrivit unui comunicat emis de Victoriabank, instituția a înregistrat un profit net de 451 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2024, continuând trendul crescător pe mai...
Victoriabank dă startul campaniei Bank Friday, o săptămână de oferte bancare speciale, desfășurată între 18 și 24 noiembrie, pentru al șaselea an consecutiv.