Promoție de sărbători la Victoriabank: Dobândă zero pentru 8 credite de consum
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Victoriabank a primit premiul „Implementarea standardelor de integritate în sectorul privat” în cadrul Galei Businessului Moldovenesc, la ediția din acest an a concursului „Marca Comercială a anului”. Premiul pentru integritatea în afaceri a fost acordat în premieră în acest an, la inițiativa PNUD (Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare), CNA (Centrul Național Anticorupție) și CNI (Camera de Comerț și Industrie). Banca a obținut rezultate semnificative pentru calitatea produselor și serviciilor.
Cu această ocazie, Victoriabank a primit, alte 2 premii:
„Debutul anului”
Premiul „Debutul anului” a fost acordat pentru produsul lansat la sfârșitul anului trecut, STAR Card. Cardul este unic pe piața bancară din Republica Moldova, anume prin faptul că încorporează concomitent însușirile a 3 carduri: card cu linie creditară, card de cumpărături în rate, în rețeaua de magazine partenere și card de acumulare a punctelor bonus (puncte STAR).
„Rebranding”
În decembrie 2019, la aniversarea celor 30 de ani de activitate, Victoriabank și-a anunțat noua sa identitate de brand, care redă energia și caracterul modern al brandului. Noua identitate a fost creată să comunice echilibrul între vechi și nou, între moștenire și modernizare, reprezentând schimbarea naturală prin care trebuie să treacă banca pentru a genera și susține transformarea către cultura Banca Transilvania, la care Victoriabank a aderat în 2018.
La începutul anului 2018, Victoriabank a devenit parte a celui mai mare grup financiar din România, Banca Transilvania. Aderarea Victoriabank la grup a marcat începutul unui nou capitol în dezvoltarea mediului bancar și de afaceri din Republica Moldova. Prin urmare, a fost pus în aplicare un plan de reorganizare a băncii, prin implementarea la Victoriabank a celor mai bune practici BT referitoare la clienți produse și servicii, tehnologie și echipă. Prioritățile BT la Victoriabank au fost și continuă să rămână asigurarea transparenței activității, susținerea antreprenorilor și a persoanelor fizice, dezvoltarea canalelor alternative de banking, perfecționarea serviciilor și produselor, respectiv integrarea echipelor celor două bănci.
Victoriabank este recunoscătoare pentru aprecierea eforturilor sale de a deveni o bancă mai bună, transparentă și integră, cu produse și servicii de înaltă calitate, care vin să faciliteze viața tuturor cetățenilor și să contribuie la creșterea economiei țării.
În acest an, în contextul pandemiei, Gala Businessului Moldovenesc s-a desfășurat în format virtual și putea fi urmărită live pe pagina oficială de facebook a Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Potrivit unui comunicat emis de Victoriabank, instituția a înregistrat un profit net de 451 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2024, continuând trendul crescător pe mai...
Victoriabank dă startul campaniei Bank Friday, o săptămână de oferte bancare speciale, desfășurată între 18 și 24 noiembrie, pentru al șaselea an consecutiv.