Noi reguli pentru plățile cu cardul și tranzacțiile online la Victoriabank
Începând cu 1 februarie 2025, Victoriabank implementează autentificarea strictă a clienților (Strong Customer Authentication – SCA) pentru plățile cu cardul la...
Victoriabank continuă șirul măsurilor menite să reducă consumul de energie. Astfel, din 7 noiembrie 2022, s-a modificat programul de activitate în așa mod încât să se asigure deservirea clienților băncii, preponderent, în perioada cu lumină naturală a zilei.
În acest context, s-a redus timpul rezervat pauzei de masă. Aceasta va fi scurtată cu 30 de minute, iar programul de deservire a clienților se va încheia cu jumătate de oră mai devreme.
Valentina Sohoțchi, șefa Direcției Resurse Umane Victoriabank, a menționat:
„Este crucial să ne adaptăm la realitățile care afectează așa sau altfel viața cotidiană a oamenilor. Angajații Victoriabank sunt conștienți de importanța coalizării eforturilor tuturor cetățenilor, în aceste condiții de criză energetică. Soluția de a reduce cu 30 de minute ora destinată prânzului a fost considerată de toată lumea drept foarte bună în vederea minimizării consumul de energie electrică în cadrul unităților noastre.”
Victoriabank anunță următorul program de deservire a clienților:
Amintim că în cadrul programului demarat în vederea reducerii consumului de energie electrică, Victoriabank a reușit, chiar din prima zi, să economisească circa 30% din consumul său cotidian. Printre măsurile deja implementate de Victoriabank sunt stingerea luminilor în toate subdiviziunile Victoriabank, după programul de lucru, pe timp de noapte, inclusiv siglele luminoase exterioare; utilizarea la maximum a luminii naturale în birouri și în spațiile comune; deconectarea iluminării pe holuri, în sălile de ședințe unde nu se desfășoară întruniri; decuplarea aparatelor și utilajelor atunci când nu sunt folosite (imprimantă, fierbător, încărcător de telefon, cuptor cu microunde, televizor etc.); utilizarea limitată a ascensorului.
Victoriabank implementează o agenda socială continuă, fiind întotdeauna alături de Moldova, alături de fiecare. Astfel, din martie curent, Victoriabank desfășoară campania națională „Alături de Moldova, alături de fiecare!” – o amplă inițiativă socială pentru întreaga țară, cu un buget de cel puțin 10 milioane de lei, care va fi implementată până la sfârșitul acestui an.
Începând cu 1 februarie 2025, Victoriabank implementează autentificarea strictă a clienților (Strong Customer Authentication – SCA) pentru plățile cu cardul la...
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Potrivit unui comunicat emis de Victoriabank, instituția a înregistrat un profit net de 451 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2024, continuând trendul crescător pe mai...