Promoție de sărbători la Victoriabank: Dobândă zero pentru 8 credite de consum
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Victoriabank, prima bancă comercială din Republica Moldova, face bilanțul anului curent și își prezintă perspectivele pentru anul 2021.
Președintele Victoriabank, Bogdan Pleșuvescu a făcut recent referire la câteva subiecte importante legate de activitatea Victoriabank, în contextul unui an marcat de pandemia provocată de COVID-19.
“Pandemia COVID-19 a avut și încă are un impact plin de provocări și fără precedent asupra tuturor. Chiar de la început, banca a întreprins un șir de decizii întru susținerea clienților săi prin amânarea plății la credite, lansare de produse venite în sprijinul IMM-urilor, aplicarea tarifelor preferențiale la executarea ordinelor de plată la distanță, a livrat carduri la domiciliu și a donat bani pentru procurarea echipamentelor pentru medici”, a declarat președintele băncii.
Izolarea, provocată de virus, a contribuit la intensificarea comportamentului digital printre clienții băncii. În primele trei trimestre ale anului 2020 au fost efectuate peste 1,94 milioane tranzacții web (prin VB24 Web) și peste 1,7 milioane de tranzacții efectuate de pe dispozitivele mobile (prin VB24 Mobile). Rezultatele se explică și prin creșterea în primele trei trimestre cu peste 72 de mii a numărului de utilizatori noi ale aplicațiilor web și mobile banking, marca Victoriabank.
Dezvoltarea platformelor digitale rămâne o prioritate de gradul zero pentru managementul băncii și în anul 2021. Cu atât mai mult că, potrivit statisticilor publice ale Băncii Naționale a Moldovei, Victoriabank este banca sistemică cu procentul cel mai mare de tranzacții efectuate de clienți fără numerar din numărul total de operațiuni bancare.
“Această statistică ne bucură, dar în același timp ne obligă să continuăm și mai mult acest proces de investiție în platformele digitale. O atenție deosebită vom avea în 2021 pe dezvoltarea platformei digitale VB24 Business dedicată companiilor. Ne dorim ca accesul antreprenorilor și companiilor la serviciile bancare de bază să fie cât mai facil și acolo unde se poate 100% digital”, a subliniat Bogdan Pleșuvescu.
De asemenea, Victoriabank a ales să marcheze un an de la rebranding prin sprijinirea antreprenorilor locali afectați de criza provocată de COVID-19, o acțiune importantă pentru dezvoltarea economică, încărcată de emoție și solidaritate.
“Suntem încrezători că mesajul nostru va fi auzit, exemplul va fi urmat cu atât mai mult că eroii campaniei noastre “Cumpără de lângă tine!” sunt cei care contribuie substanțial la economia țării și crearea locurilor de muncă. Mesajul nostru face apel la solidaritate și este încărcat de o emoție care ne amintește de forța și puterea oamenilor Moldovei”, a accentuat Bogdan Pleșuvescu, președintele Victoriabank.
Interviul integral cu Bogdan Pleșuvescu, președinte Victoriabank, îl puteți accesa aici.
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Potrivit unui comunicat emis de Victoriabank, instituția a înregistrat un profit net de 451 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2024, continuând trendul crescător pe mai...
Victoriabank dă startul campaniei Bank Friday, o săptămână de oferte bancare speciale, desfășurată între 18 și 24 noiembrie, pentru al șaselea an consecutiv.