Noi reguli pentru plățile cu cardul și tranzacțiile online la Victoriabank
Începând cu 1 februarie 2025, Victoriabank implementează autentificarea strictă a clienților (Strong Customer Authentication – SCA) pentru plățile cu cardul la...
Pentru îmbunătățirea calității serviciilor prestate, Victoriabank va desfășura lucrări de mentenanță pe sistemele sale IT în data de 30 mai 2019, de la ora 00:00 până la ora 6:00.
Astfel, joi, 30 mai 2019, între orele 00:00 - 6:00 următoarele servicii vor întâmpina rețineri/deficiențe la procesare:
Recomandările Victoriabank pentru clienți sunt următoarele:
Pentru informații suplimentare și asistență apelați (022) 21 02 02, (022) 21 03 03 sau scrieți la adresa de e-mail: [email protected] – Call Centru, Carduri Bancare 24/7.
Începând cu 1 februarie 2025, Victoriabank implementează autentificarea strictă a clienților (Strong Customer Authentication – SCA) pentru plățile cu cardul la...
Utilizarea cardurilor bancare în Republica Moldova a trecut, în ultimii ani, printr-o transformare spectaculoasă. Dacă la început cardul era privit mai mult ca un mijloc pentru a...
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...