Azi: € 20,3153 lei 0,1296 $ 17,4523 lei 0,1009
Lu: € 20,3353 lei 0,0200 $ 17,4725 lei 0,0202

Victoriabank a lansat campania “Eu sunt IMM”, pentru sprijinirea micului business autohton

Victoriabank a lansat campania “Eu sunt IMM”, pentru sprijinirea micului business autohton Sursa foto: victoriabank.md

Victoriabank a lansat campania “Eu sunt IMM”, care are scopul de a sprijini întreprinderile mici și mijlocii și de a oferi exemple demne de urmat de către întreaga comunitate.

Victoriabank va prezenta în fiecare săptămână câte trei istorii ale unor antreprenori aflați în spatele mai multor branduri autohtone îndrăgite. Acestea vor fi publicate pe pagina de Facebook a băncii și pe site-ul special creat: www.eusuntimm.md. Fiecare dintre protagoniști va relata despre cum e să facă afaceri în Republica Moldova, despre succese, dar și despre dificultățile cu care se confruntă.

"Orice economie de succes are la bază micul business, care merită și trebuie sprijinit. Deși ultimii aproape doi ani au fost destul de complicați pentru noi toți, doar sprijinul reciproc ne va ajuta să trecem peste toate cu capul sus și încrezători în ziua de mâine", a subliniat Diana Driga, Brand Manager Persoane Juridice, Direcția Relații cu Publicul și Marketing, Victoriabank.

Reprezentanții Victoriabank au colectat mai multe istorii care vor fi prezentate publicului larg, însă încurajează și alți antreprenori să scrie despre propriile experiențe, pentru a fi făcute publice de către bancă. Îndemnul nu este adresat doar persoanelor juridice care au deschise conturi curente la Victoriabank, dar și clienților altor instituții financiar-bancare.

"Prin această campanie, Victoriabank vrea să inspire și alți cetățeni ai Republicii Moldova pentru noi idei de afaceri. Credem că fiecare caz prezentat va fi o motivație în plus pentru cei care încă se gîndesc să parcurgă acest drum. Deși, pe alocuri, calea poate avea obstacole, într-un final, ea va aduce satisfacții, atât personale, cât și profesionale”, a adăugat Diana Driga.

Amintim că, anul trecut, Victoriabank a inițiat o campanie de susținere a producătorilor autohtoni, care a avut genericul #CumpărăDeLângăTine. În cadrul acestei acțiuni, mai mulți angajați ai băncii au promovat pe rețelele de socializare antreprenori mici și mijlocii de pe întreg teritoriul țării, printr-un gest firesc de solidaritate cu ei.

Victoriabank investește în digitalizare

În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, devine acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Investițiile în platformele digitale sunt o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Victoriabank este prima bancă care a introdus plățile cu telefonul, prin aplicația gratuită VB24 Pay, iar în 2019 plățile cu Garmin Pay. Utilizatorii de carduri își pot gestiona conturile de la distanță, prin: VB24 Web, VB24 Mobile, iar persoanele juridice prin VB24 Business. Victoriabank este inclusă în Registrul global al furnizorilor de servicii Visa în ceea ce privește securitatea plăților digitale.

Sursa: victoriabank.md

Noutăți similare