Maib a deschis subscrierea pentru o nouă emisiune de obligațiuni corporative, disponibilă până pe 16 decembrie
Maib a lansat pe 26 noiembrie 2025 o nouă emisiune de obligațiuni corporative din cadrul celui de-al III-lea program de ofertă publică.
Sursa foto: maib.md
Maib a invitat clienții din localitățile raionului Strășeni și Călărași la un nou eveniment din seria brunchurilor cu clienții pentru a discuta despre serviciile și produsele maib, experiența în relația cu banca, a comunica despre planurile de activitate și strategia centrată pe client.
Este primul brunch organizat în regiune în anul curent, iar unul dintre subiectele cheie discutate a fost creditele preaprobate, contractate direct din aplicația mobilă maibank.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib, responsabilă de Divizia Retail:
„Vreau să vă rog să ne oferiți un cadou: să ne spuneți ce vă place și displace în relația cu maib. Vom lua acest cadou în oficiile noastre, îl vom analiza minuțios, vom vedea ”situația” prin ochii voștri, ai clienților noștri, vom remedia ceea ce provoacă nemulțumiri și vom dezvolta produsele și serviciile bancare astfel încât să fie peste așteptări. Altfel spus, vă rog să ne ajutați să inovăm corect, pentru ca tot ceea ce dezvoltăm să fie valoros pentru fiecare client”.

Atât atmosfera, cât și genericul evenimentului a predispus spre discuții constructive și feedbackuri valoroase.
„Produsul de bază al maib este starea noastră de bine. Suntem bine, dar am aprecia și mai mult dacă ați îmbunătăți aplicația mobilă și… următoarele aspecte”, a inițiat discuția unul dintre clienți.
Iar rând pe rând clienții au comunicat, reprezentanții maib au ascultat și luat notițe:
„Creditul preaprobat ca opțiune apărută în aplicație a fost o descoperire ideală și deosebit de plăcută. Am avut nevoie, l-am accesat, mi-au venit banii direct pe card. Simplu, ușor, exact când am avut nevoie pentru a rezolva o necesitate. Tare am apreciat că totul s-a întâmplat la distanță, fără a merge la sucursală”, a menționat unul dintre clienți.
„Ne vom bucura dacă în localitățile rurale vor apărea POS-terminale la magazinele comerciale și să renunțăm la cash. E dificil să primești banii pe card și să poți achita doar în numerar la marketul din sat” – a fost doleanța altui client.
”E cam jenant la noi în societate să declari că ai credit, dar mi-am soluționat foarte multe necesități anume datorită acestui produs. De când au apărut creditele preaprobate, știu că în maibank am un prieten de încredere care mă poate împrumuta atunci când am nevoie. Îmi place această relație de prietenie”, a fost feedbackul unei cliente prezente la brunch.

Banca menționează că brunchurile cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.
Următoarea ediție a brunchurilor cu clienții va fi dedicată cardurilor maib junior.
Maib este la un click distanță, iar clienții pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa [email protected].

Maib a lansat pe 26 noiembrie 2025 o nouă emisiune de obligațiuni corporative din cadrul celui de-al III-lea program de ofertă publică.
Consiliul de Administrație al Comisiei Naționale a Pieței Financiare (CNPF) a aprobat, în ședința din 24 noiembrie 2025, înregistrarea rezultatelor celei de-a șasea emisiuni de obligațiuni din cadrul Programului de ofertă al maib
Maib își consolidează poziția de lider în inovație și experiență pentru clienți, obținând trei distincții importante în cadrul International Customer Experience Awards 2025, eveniment desfășurat la Londra și la care a participat pentru prima dată.