Maib lansează miaPOS, o aplicație mobilă pentru acceptarea plăților prin QR MIA
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
Maib a invitat clienții din localitățile raionului Strășeni și Călărași la un nou eveniment din seria brunchurilor cu clienții pentru a discuta despre serviciile și produsele maib, experiența în relația cu banca, a comunica despre planurile de activitate și strategia centrată pe client.
Este primul brunch organizat în regiune în anul curent, iar unul dintre subiectele cheie discutate a fost creditele preaprobate, contractate direct din aplicația mobilă maibank.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib, responsabilă de Divizia Retail:
„Vreau să vă rog să ne oferiți un cadou: să ne spuneți ce vă place și displace în relația cu maib. Vom lua acest cadou în oficiile noastre, îl vom analiza minuțios, vom vedea ”situația” prin ochii voștri, ai clienților noștri, vom remedia ceea ce provoacă nemulțumiri și vom dezvolta produsele și serviciile bancare astfel încât să fie peste așteptări. Altfel spus, vă rog să ne ajutați să inovăm corect, pentru ca tot ceea ce dezvoltăm să fie valoros pentru fiecare client”.
Atât atmosfera, cât și genericul evenimentului a predispus spre discuții constructive și feedbackuri valoroase.
„Produsul de bază al maib este starea noastră de bine. Suntem bine, dar am aprecia și mai mult dacă ați îmbunătăți aplicația mobilă și… următoarele aspecte”, a inițiat discuția unul dintre clienți.
Iar rând pe rând clienții au comunicat, reprezentanții maib au ascultat și luat notițe:
„Creditul preaprobat ca opțiune apărută în aplicație a fost o descoperire ideală și deosebit de plăcută. Am avut nevoie, l-am accesat, mi-au venit banii direct pe card. Simplu, ușor, exact când am avut nevoie pentru a rezolva o necesitate. Tare am apreciat că totul s-a întâmplat la distanță, fără a merge la sucursală”, a menționat unul dintre clienți.
„Ne vom bucura dacă în localitățile rurale vor apărea POS-terminale la magazinele comerciale și să renunțăm la cash. E dificil să primești banii pe card și să poți achita doar în numerar la marketul din sat” – a fost doleanța altui client.
”E cam jenant la noi în societate să declari că ai credit, dar mi-am soluționat foarte multe necesități anume datorită acestui produs. De când au apărut creditele preaprobate, știu că în maibank am un prieten de încredere care mă poate împrumuta atunci când am nevoie. Îmi place această relație de prietenie”, a fost feedbackul unei cliente prezente la brunch.
Banca menționează că brunchurile cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.
Următoarea ediție a brunchurilor cu clienții va fi dedicată cardurilor maib junior.
Maib este la un click distanță, iar clienții pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa [email protected].
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
BC „MAIB” S.A., în calitate de proprietar, lansează un concurs de oferte pentru achiziția unui pachet imobiliar amplasat central, pe strada Constantin Tănase, nr. 9/1, Chișinău...
Maib, cea mai mare instituție financiară din Moldova, a anunțat un profit net de 399 milioane lei (echivalentul a 20,6 milioane euro) pentru trimestrul III 2024, marcând o creștere de...