Promoție de sărbători la Victoriabank: Dobândă zero pentru 8 credite de consum
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Încă 2 comercianți intră pe lista acceptantă a tichetelor de masă electronice VB Lunch. De această dată este vorba de rețeaua de cafenele Tucano Coffee, și restaurantele Oliva.
Acum, cei circa 10 000 de deținători ai cardurilor de masă marca Victoriabank își pot petrece lunch-ul gustând dintr-o cafea delicioasă de la Tucano, pregătită din boabe alese, ce la sigur servește drept boost pentru restul zilei lucrătoare. Iar pentru un prânz sățios utilizatorii VB Lunch au posibilitatea să ia masa în restaurantele Oliva.
Lista comercianților care acceptă tichetele de masă electronice VB Lunch este în continuă extindere. Din iulie, 2018, de când a fost dat start proiectului la Victoriabank, au fost încheiate contracte cu peste 100 de companii din întreaga țară, precum: METRO, Linella, Fidesco, Dulcinella, La Mămuca, KFC. De la începutul anului 2019 pe listă a fost trecut supermarketul Nr 1 și magazinul Pegas.
Tichetele de masă electronice VB Lunch reprezintă un instrument modern și comod de plată a produselor alimentare atât în magazinele cât și în restaurantele din țară. Tehnologia contactless cu care sunt dotate aceste carduri permite utilizatorilor efectuarea rapidă a cumpărăturilor, economisindu-le timpul, iar posibilitatea monitorizării operațiunilor și a soldului prin intermediul canalelor de deservire la distanță VB24 Web, VB24 Mobile și VB24 ATM le facilitează procesul de gestionare a banilor de pe card.
Vezi aici unde poți utiliza tichetul de masă electronic VB Lunch!
Despre Victoriabank
Victoriabank este un jucător important pe piața cardurilor bancare din Moldova, cu un portofoliu de aproape 325 000 de carduri bancare în circulație, deținând în prezent o cotă de piață de circa 16,80% în ceea ce privește volumul de carduri active și de peste 32% privind rulajul în punctele comerciale. Aceste performanțe se datorează proiectelor băncii ce vin cu alternative de plată care aduc clienților experiențe noi, mai multă mobilitate şi confort.
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Potrivit unui comunicat emis de Victoriabank, instituția a înregistrat un profit net de 451 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2024, continuând trendul crescător pe mai...
Victoriabank dă startul campaniei Bank Friday, o săptămână de oferte bancare speciale, desfășurată între 18 și 24 noiembrie, pentru al șaselea an consecutiv.