Promoție de sărbători la Victoriabank: Dobândă zero pentru 8 credite de consum
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Cea de-a doua ediție a programului Zoom in banking, lansată în noiembrie 2020, în parteneriat cu Academia de Studii Economice (ASEM) și European Business Association Moldova, se află pe ultima sută de metri. Organizatorii și participanții acestuia sunt mulțumiți de rezultate.
Obiectivul principal al programului este de a consolida abilitățile practice legate de activitatea bancară în rândul studenților și personalului didactic, prin implicarea practicienilor bancari și a experților internaționali. Prin intermediul acestui program are loc alinierea parcursului de formare educațională la necesitățile mediului bancar național.
Pe parcursul celor trei luni de la lansare, programul a reușit să instruiască, prin intermediul platformei online Zoom, peste 150 de persoane. Participanții proiectului, studenți și profesori din cadrul ASEM, precum și reprezentanți ai companiilor locale, au acumulat, în cadrul celor 9 webinare, informații practice din domeniul financiar-bancar, direct de la profesioniști. Printre subiectele abordate se numără: „Relațiile de muncă. Drepturile și obligațiile angajaților și angajatorilor”; „Băncile în calitate de intermediari pe piața valorilor mobiliare din Moldova”; „Aplicarea IFRS în industria bancară”; „Evaluarea riscului de credit” și altele.
„Succesul primei ediții ne-a motivat să continuăm și să dezvoltăm mai departe acest proiect educațional. Aducem, încă o dată, mulțumiri partenerilor noștri, fără de care implementarea proiectului nu ar fi fost posibilă. Exprimăm recunoștință față de rectorul ASEM și întreaga echipă de profesori, care prin aportul și implicarea lor educă tineri specialiști dedicați și inteligenți, ce vor constitui în viitor masa critică a sistemului financiar-bancar al Republicii Moldova. De asemenea, apreciem contribuția considerabilă a comunităților de business locale, care au fost implicate în proiect prin intermediul suportului oferit de EBA Moldova” a declarat Valentina Sohoțchi, director Resurse Umane.
În cadrul programului sunt abordate subiecte practice și creative precum cel din ultimul seminar, planificat pe 18 februarie, cu genericul „Cât de mult se deosebește marketingul în banking, de marketingul în vinificație?”, speaker-ul căruia va fi Sorin Bălănel, Director al Direcției Relații cu Publicul și Marketing al Victoriabank.
„Importanța marketingului în business a crescut semnificativ în timp. Activitatea de marketing este o strategie continuă care ajută afacerile să se dezvolte. Instrumentele de promovare sunt aplicabile în fiecare domeniu, fie el domeniul bancar sau cel al vinificației. Putem folosi aceleași tactici pentru produse diferite, indiferent de sfera în care activăm, deoarece, în ultimă instanță, marketingul nu e doar despre ce vindem, dar redă istorii, emoții și trăiri prin storytelling și un customer experience ce depășește așteptări”, menționează Sorin Bălănel.
Analogic ediției Zoom in banking 1.0, Victoriabank va oferi, începând cu luna martie, stagii de practică cu remunerare. În cadrul acestora vor participa studenții ASEM care s-au înregistrat la acest proiect. În urma evaluării cunoștințelor teoretice, cei selectați vor beneficia de stagiu de practică cu remunerare în cadrul Victoriabank și posibilitatea angajării ulterioare.
Despre Victoriabank
Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Instituția bancară traversează un proces complex de change management și de transformare culturală, iar investițiile în platformele digitale rămân o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Potrivit statisticilor publice ale Băncii Naționale a Moldovei, Victoriabank este banca sistemică cu procentul cel mai mare de tranzacții efectuate de clienți fără numerar din numărul total de operațiuni bancare.
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Potrivit unui comunicat emis de Victoriabank, instituția a înregistrat un profit net de 451 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2024, continuând trendul crescător pe mai...
Victoriabank dă startul campaniei Bank Friday, o săptămână de oferte bancare speciale, desfășurată între 18 și 24 noiembrie, pentru al șaselea an consecutiv.