Azi: € 19,4636 lei 0,0167 $ 17,9090 lei 0,0154

Testarea FinComPay – 12 concluzii și propuneri de îmbunătățire

Testarea FinComPay – 12 concluzii și propuneri de îmbunătățire Sursa foto: fincompay.com

Recent am primit o propunere din partea FinComBank de a testa serviciul online bankingFinComPay. Am acceptat din curiozitate, mai ales pentru că nu am folosit practic deloc serviciile acestei bănci pînă acum. 

Timp de 2-3 săptămâni am efectuat mai multe tipuri de operațiuni, precum plata facturilor din listă (Moldova Gaz, Starnet etc.), plata facturilor către alți furnizori, transferul de bani către un alt cont deschis la altă bancă și procedura inversă de transfer către contul FinComBank, alimentarea contului la ghișeu, retrageri de numerar, plăți la comercianți etc.

În rezultatul testelor voi scrie în continuare 12 concluzii și propuneri de îmbunătățire a serviciului FinComPay.

1. În general experiența a fost una plăcută – comod de utilizat, toate operațiunile pot fi făcute printr-un singur screen și centrat, bine gândit în materie de utilizare pe pași. Dacă aș acorda o notă, atunci ar fi 9 din 10. Bucură ochii și îmbinarea de cuvinte banca mea :)

2. Meniul poate fi ușor identificat – toate opțiunile sunt afișate din start. Nu există submeniuri, opțiuni ascunse în nivelul 2 sau 3. Pentru mine acest fapt e un avantaj, nu trebuie să caut nimic în altă parte.

3. SMS-notificările lucrează prompt / imediat, ceea ce este vital atât pentru informare, cât și pentru confirmare și securitate (în caz de fraudă). Foarte bună idee este și SMS-ul care vine la fiecare logare în sistem.

4. Comisioanele pentru transferuri sunt ok, în unele cazuri chiar lipsesc. Comisionul de utilizare lunară pentru FinComPay de asemenea e acceptabil.

5. Informația din SMS este bine aranjată, structurată.

6. Predefinirea limbii de afișare în setări – nu este comod de fiecare dată să fac switch-ul la limba română. Sistemul ar trebui să memoreze că acest client utilizează româna sau rusă, și la următoarele accesări să afișeze din start limba predefinită.

7. În calitate de client, aș prefera să văd comisioanele în SMS-uri separate pentru fiecare operațiune, chiar dacă asta implică costuri mai mari (un abonament mai mare de SMS notificări). Acum ele se afișează uneori comasat cu suma plății sau lipsesc, adică se văd doar în extras.

8. Abonarea la SMS notificări ar putea fi făcută online sau măcar la bancomat.

9. Verificarea IBAN-ului la efectuarea plăților este un lucru util care te scutește de la transferuri eronate.

10. La alimentarea contului FinComBank printr-un transfer de la altă bancă, nu primesc mesajul că au intrat banii în cont, ci doar că plata este în procesare. Soldul de asemenea nu se afișează în acel SMS. Este nevoie de un SMS ce comunică că transferul s-a procesat și care e soldul la acel moment, aceea că el se procesează nu prea interesează pe nimeni.

11. Achitarea facturilor este foarte ușor de efectuat, durează 2-3 minute. Nu am întâmpinat dificultăți pentru serviciile Starnet, Moldova Gaz, Orange ș.a.

• Meniul Achitarea Serviciilor

• Achitarea serviciilor -> TV și Internet, introducem ID-ul personal

• Sistemul găsește factura neachitată și introduce suma.

• Confirmarea plății

• Statutul tranzacției.

12. Afișarea extraselor cred că ar fi bine de îmbunătățit. Să fie calendare în care să selectezi data „de la” și „până la” de care ai nevoie. Acum e 1,2,3 luni (filtrele) și nu prea este clar ce perioadă va fi afișată.

Chiar dacă mai sunt unele lucruri de îmbunătățit, recomand cu încredere utilizarea sistemului de online banking FinComPay de la FinComBank.

Autor: Sergiu Tabarcea.

Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
element('ado/600x120') ?>

Noutăți similare