Maib lansează miaPOS, o aplicație mobilă pentru acceptarea plăților prin QR MIA
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
Abordare personalizată pentru fiecare client, zone de deservire cu design inteligent, ambianță confortabilă, colorată și model operațional inovator. Acestea sunt doar câteva dintre aspectele îmbunătățite ale Sucursalei Bălți, transformată în conformitate cu promisiunea maib de brand orientat către clienți.
Giorgi Shagidze, președintele maib:
„Obiectivul principal pe care îl urmărim în transformarea sucursalelor maib este oferirea unor experiențe reînnoite clienților – experiențe care derivă din strategia noastră orientată către client, transparență, inovare, agilitate, profesionalism, încredere și spirit de echipă. Ne propunem să fim nu doar o bancă, ci un partener pentru întreaga viață a clienților, să fim aproape de oameni, de familiile şi afacerile lor orice ar face și oriunde s-ar afla. Sucursala Bălți este una dintre cele mai mari din rețeaua noastră și ne bucurăm că clienții din această regiune vor beneficia de servicii și produse bancare mai bune. Interacțiunea lor cu maib va deveni și mai simplă, rapidă și ușoară.”
Primul lucru pe care clienţii maib îl vor observa este stilistica exterioară și interioară, care a devenit mai prietenoasă, primitoare, transparentă, comodă și adaptată necesităților și așteptărilor clienților. Moderne și simplificate au devenit și zonele de deservire, unde clienții pot realiza operațiuni de sine stătător, pot solicita suportul consultantului clienți care va determina necesitățile individuale privind serviciile bancare, le va oferi sprijin, consultanță și îi va ghida către una dintre cele 4 zone speciale.
Zona de autoservire - dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.
Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.
Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.
Zona premium – reflectă un concept inedit, punând la dispoziţia clienţilor servicii exclusiviste, experienţe unice în condiţii de maxim confort şi privilegii speciale. Fiecare client Premium Banking va fi asistat de un manager personal și va beneficia de o gamă de facilități combinate în cele mai optime moduri - servicii de concierge, linie telefonică dedicată, aplicație mobilă personalizată, servicii bancare individuale și produse în condiții preferințiale, evenimente dedicate, programe de bonusuri și alte beneficii.
Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib:
„Suntem încântați să anunțăm că odată cu renovarea Sucursalei Bălți am dezvoltat în premieră conceptul de serviciu Premium Banking pentru clienții persoane fizice. Acesta definește nu doar gama de produse dedicată, dar și modelul operațional de activitate prin implementarea conceptului ONE STOP SHOP. Confidențialitatea, siguranța, confortul și eficiența reprezintă atribute esențiale prin care serviciul Premium Banking se face remarcat. Acum vom fi și mai aproape de clienții noștri, ajutându-i să se bucure de orice etapă a vieții lor”.
Sucursala Bălți este amplasată pe strada Pușkin nr. 56/a, municipiul Bălţi, fiind la dispoziţia clienţilor în fiecare zi de luni până vineri, între ora 08:30 și 16:30.
Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.
Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 59 de sucursale și 86 de agenții pe întreg teritoriul țării. Dintre acestea – 22 de sucursale și 32 de agenții se află în Chișinău, iar 37 de sucursale și 54 de agenții sunt distribuite uniform pe întreg teritoriul țării.
Prin rețeaua sa vastă de sucursale, maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
BC „MAIB” S.A., în calitate de proprietar, lansează un concurs de oferte pentru achiziția unui pachet imobiliar amplasat central, pe strada Constantin Tănase, nr. 9/1, Chișinău...
Maib, cea mai mare instituție financiară din Moldova, a anunțat un profit net de 399 milioane lei (echivalentul a 20,6 milioane euro) pentru trimestrul III 2024, marcând o creștere de...