Sursa foto: maib.md
Într-o lume dinamică, generatoare a deficitului acut de timp şi a aşteptărilor crescînde din partea clienţilor, dezvoltarea businessului bancar tot mai mult se bazează pe tehnologii informaţionale inteligente. Fireşte, ascensiunea BC „Moldova Agroindbank” SA la fel are la bază soluţii inovatoare de ultimă generaţie menite să perfecţioneze procesul de deservire a clienţilor aducîndu-le servicii tot mai utile, comode, sigure şi flexibile.
În acest sens BC „Moldova Agroindbank” SA şi-a stabilit în 2013 obiectivul de a înainta masiv pe calea aplicării celor mai noi soluţii de deservire la distanţă, devenind astfel şi mai accesibilă pentru clienţi, graţie serviciilor sale electronice performante.
Startul a fost dat prin implementarea serviciului de „Semnătură mobilă” în procesul de accesare la distanţă a serviciilor bancare. „Semnătura mobilă”, fiind un serviciu inovator, permite abonarea la produse bancare în spaţiul virtual - direct de pe pagina web a băncii.
“Semnătura mobilă” reprezintă o premieră absolută pentru piaţa bancară din Republica Moldova şi este rezultatul parteneriatului public-privat între operatorii de telefonie mobilă şi Guvernul Republicii Moldova, realizat cu sprijinul ÎS “Centrul de Telecomunicaţii Speciale” şi Centrului de Guvernare Electronică, lansat oficial pe 14 septembrie 2012. Punerea în aplicare a acestui serviciu inovativ de către MAIB a avut loc datorită colaborării eficiente între bancă şi ÎS „Centrul de Telecomunicaţii Speciale”. Această colaborare asigură operativitatea şi siguranţa utilizării „Semnăturii Mobile”.
Utilizînd „Semnătura Mobilă”, clienţii băncii pot beneficia direct de pe site-ul www.maib.md de un şir de servicii bancare, precum: abonarea la serviciul SMS-Banking; depunerea cererii de reemitere a cardului bancar şi depunerea cererii de închidere a contului de card bancar. Gama serviciilor care vor fi disponibile prin aplicarea „Semnăturii Mobile” se va extinde în continuare.
Astfel, pentru prima oară o bancă comercială din Moldova pune „Semnătura Mobilă” în serviciul clienţilor bancari. Acest fapt denotă gradul sporit al tehnologizării serviciilor MAIB - instituţie ce manifestă receptivitate şi promptitudine la schimbările “fenomenului e”, prezent în întreaga economie mondială.
Anul 2013 va fi marcat la BC „Moldova Agroindbank” SA de implementarea şi a altor soluţii inteligente, bazate pe tehnologii moderne care vin să creeze clienţilor băncii cele mai comode şi atractive condiţii de deservire bancară.
InfoTel: 022 85 65 65
www.maib.md
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!