Promoție de sărbători la Victoriabank: Dobândă zero pentru 8 credite de consum
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Victoriabank a continuat să susțină economia Moldovei, antreprenorii și cetățenii țării și în trimestru 3 al anului 2020, fiind concentrată pe implementarea strategiilor de creștere și dezvoltare la nivel macro și microeconomic.
„Cu toate greutățile generate de pandemie, suntem încrezători că, economia va cunoaște în curând o revenire. Sperăm la creșterea colaborării financiare dintre Victoriabank și agenții economici, care, în mod sigur, vor contribui atât la stimularea economică a țării, cât și la creșterea băncii. În orice context de dezvoltare, Victoriabank trebuie să găsească noi oportunități, deoarece piața este a oamenilor întreprinzători, iar banca e angrenată în efortul general de dezvoltare și prosperitate” – a declarat Bogdan Pleșuvescu, Președintele Comitetului de Direcție Victoriabank.
Victoriabank a primit recunoașterea pentru integritatea în afaceri la Gala Businessului Moldovenesc. În cadrul Galei, Banca a luat premiul „Implementarea standardelor de integritate în sectorul privat” la ediția din acest an a concursurilor „Marca Comercială a anului” și „Premiul pentru realizări în domeniul calității”. A mai primit alte doua premii - „Debutul anului” acordat pentru produsul lansat la sfârșitul anului 2019 STAR Card și „Rebranding” pentru noua sa identitate de brand modern, creată la aniversarea celor 30 de ani de activitate. La fel, i-a fost decernat și premiul „Extra Mile” oferit de Mastercard pentru integritatea datelor.
Victoriabank este #CuPoftădeCaritate, implicându-se activ în acțiuni caritabile. La inițiativa angajaților băncii a fost lansată o campanie internă ,,Vreau să mă implic în lupta cu Covid”, o campanie de strângere de fonduri, donate ulterior instituțiilor medicale, dar și de susținere a mai multor inițiative sociale. Din banii donați de către angajați în această campanie, a fost procurat un laringoscop video performant, oferit secției Otorinolaringologie din cadrul Spitalului Clinic Republican pentru Copii „Emilian Coțaga", care permite medicilor să lucreze de la distanță cu micii pacienți, fără risc de infectare.
Victoriabank este #CuPoftădePremii
În trimestrul 3 2020 a acordat premii pentru „TOP 100 cei mai activi utilizatori de carduri Visa de la Victoriabank” și a lansat mai multe promoții în scop de a-și susține și fideliza clienții, cum ar fi „Toamna de aur”, „Achită și câștigă cu STAR Card”, Achită și câștigă cu Visa, „Ploaia de stele cu STAR Card”, „Câștigă cu transferurile rapide de la Victoriabank”,”„6 luni de Pachet Nelimitat Gratuit”, etc.
Victoriabank este #CuPoftădeDigitalizare, fiind concentrată pe centralizarea, optimizarea și automatizarea proceselor operaționale.
Izolarea a contribuit la intensificarea comportamentului digital printre clienții băncii. Prin urmare, în primele trei trimestre ale anului 2020 au fost efectuate peste 1.94 milioane tranzacții web (prin VB24 Web) și peste 1.7 milioane de tranzacții efectuate de pe dispozitivele mobile (prin VB24 Mobile). Aceste rezultate remarcabile se explică și prin creșterea în primele 3 trimestre cu peste 72 mii a numărului de utilizatori noi ale aplicațiilor web și mobile banking, marca Victoriabank.
Activele Victoriabank au constituit 14,583 milioane lei la finalul trimestrului trei al acestui an. Cota de piață a băncii, conform activelor totale, a constituit 14.86%, banca menținându-se ferm pe locul 3 pe sectorul bancar.
Portofoliul de depozite a constituit suma de 11,284 milioane lei. Cota de piață a Victoriabank la depozite a înregistrat nivelul de 15.16%, după mărimea portofoliului, banca plasându-se pe locul 3 în sectorul bancar.
Portofoliul de credite (principal) la data de 30.09.2020 a însumat 4,574 milioane lei, crescând în 9 luni cu peste 513 milioane lei. O creștere semnificativă a înregistrat portofoliul de credite persoane fizice, de la început de an – cu 36.8%.
În perioada analizată, indicele de rentabilitate a capitalului băncii (ROE) a înregistrat nivelul de 8.10%, iar cel de rentabilitate a activelor (ROA) a constituit 1.42%.
Profitul net al Victoriabank, în primele nouă luni ale anului a atins valoarea de 168.9 milioane lei, depășind cu mult valoarea planificată.
La sfârșitul a 9 luni curent în cadrul băncii activau peste 1,000 de angajați.
Conform situației la sfârșitul perioadei de raportare, banca își desfășoară activitatea prin intermediul a 30 sucursale și 59 de agenții din întreaga țară.
Victoriabank continuă să susțină populația și companiile și, în același timp, să se implice în gestionarea provocărilor generate de pandemie.
Mai multe detalii despre situația financiară pentru anul 2020, puteți accesa aici.
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Potrivit unui comunicat emis de Victoriabank, instituția a înregistrat un profit net de 451 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2024, continuând trendul crescător pe mai...
Victoriabank dă startul campaniei Bank Friday, o săptămână de oferte bancare speciale, desfășurată între 18 și 24 noiembrie, pentru al șaselea an consecutiv.