Azi: € 19,1391 lei 0,0243 $ 17,9693 lei 0,0278

ProCredit Bank – fii stăpânul timpului tău

ProCredit Bank – fii stăpânul timpului tău Sursa foto: procreditbank.md

ProCredit Bank în Moldova este cunoscută drept un partener de încredere pentru Clienți Business care fac parte a segmentului întreprinderilor mijlocii și mari. În anul 2018 banca vine cu un concept revoluționar, de data aceasta pentru Clienți Persoane Fizice – Direct Banking.

De ce Direct Banking?

Realitățile lumii moderne sunt de așa natură încât în fiecare zi suntem ocupați cu îndeplinirea numeroaselor sarcini la locul de muncă sau a planurilor personale în timpul liber. Cum în acest flux rapid de responsabilități și evenimente să găsim timp pentru a merge la Bancă pentru tranzacții simple, cum ar fi obținerea informației despre soldul conturilor, transferarea banilor sau achitarea serviciilor comunale? Pare o misiune imposibilă.

Cu ProCredit Bank Direct clienții devin stăpânii timpului lor și numai ei decid când și unde să efectueze tranzacții bancare prin Internet-Banking sau card bancar. Astfel, distanța fizică dintre clienți și bancă este redusă la doar un click.

În cadrul strategiei Direct Banking, ProCredit Bank oferă clienților săi Persoane Fizice un set de servicii Flex, care include:

  • Cont Curent;
  • Cont de economii FlexSave;
  • Internet-Banking;
  • SMS notificare;
  • Card bancar Visa Classic;
  • Overdraft FlexFund.

Pentru a facilita aplicarea la Setul de Servicii, banca a implementat formularul on-line pe pagina web www.procreditbank-direct.com/moldova.

Pe lângă flexibilitate, strategia Direct Banking oferă clienților un alt beneficiu foarte important şi anume un preț transparent și avantajos. Astfel, banca nu are comisioane ascunse în multitudinea de informații afișate și clientul din start cunoaște cheltuielile sale pentru serviciile bancare.

Deoarece siguranța tranzacțiilor efectuate este pe primul loc, ProCredit Bank folosește algoritme sofisticate de prevenire a fraudelor pentru monitorizarea activității în scopul detectării tranzacțiilor neobișnuite și stopării acestora. Informarea clienților cu privire la tranzacțiile efectuate cu card are loc în timp real prin intermediul Internet-Banking și SMS notificărilor. În așa mod clienții pot monitoriza tranzacțiile efectuate și pot să se simtă în siguranță, gestionându-și propriile resurse financiare.

Pentru mai multă informație, contactați echipa ProCredit Bank la numărul de telefon 0800 00010, de la orele 8:00 până la 18:00, sau, ce e și mai comod, în orice oră, în orice zi, puteți afla mai multe pe www.procreditbank-direct.com/moldova.

B.C. ProCredit Bank S.A. este o bancă internațională cu 100% capital străin, cu acționari exclusiv din Germania și Olanda: ProCredit Holding, Germania, KfW, Germania și DOEN Foundation, Olanda. Banca face parte din grupul financiar internațional ProCredit, care își desfășoară activitatea în Europa de Est, America Latină și în Germania.

Sursa: procreditbank.md

Noutăți similare