ProCredit Bank anunță noi condiții de creditare pentru persoane fizice și juridice
Începând cu 20 decembrie 2024, ProCredit Bank implementează noi condiții pentru acordarea creditelor destinate atât persoanelor fizice, cât și celor juridice...
ProCredit Bank în Moldova este cunoscută drept un partener de încredere pentru Clienți Business care fac parte a segmentului întreprinderilor mijlocii și mari. În anul 2018 banca vine cu un concept revoluționar, de data aceasta pentru Clienți Persoane Fizice – Direct Banking.
De ce Direct Banking?
Realitățile lumii moderne sunt de așa natură încât în fiecare zi suntem ocupați cu îndeplinirea numeroaselor sarcini la locul de muncă sau a planurilor personale în timpul liber. Cum în acest flux rapid de responsabilități și evenimente să găsim timp pentru a merge la Bancă pentru tranzacții simple, cum ar fi obținerea informației despre soldul conturilor, transferarea banilor sau achitarea serviciilor comunale? Pare o misiune imposibilă.
Cu ProCredit Bank Direct clienții devin stăpânii timpului lor și numai ei decid când și unde să efectueze tranzacții bancare prin Internet-Banking sau card bancar. Astfel, distanța fizică dintre clienți și bancă este redusă la doar un click.
În cadrul strategiei Direct Banking, ProCredit Bank oferă clienților săi Persoane Fizice un set de servicii Flex, care include:
Pentru a facilita aplicarea la Setul de Servicii, banca a implementat formularul on-line pe pagina web www.procreditbank-direct.com/moldova.
Pe lângă flexibilitate, strategia Direct Banking oferă clienților un alt beneficiu foarte important şi anume un preț transparent și avantajos. Astfel, banca nu are comisioane ascunse în multitudinea de informații afișate și clientul din start cunoaște cheltuielile sale pentru serviciile bancare.
Deoarece siguranța tranzacțiilor efectuate este pe primul loc, ProCredit Bank folosește algoritme sofisticate de prevenire a fraudelor pentru monitorizarea activității în scopul detectării tranzacțiilor neobișnuite și stopării acestora. Informarea clienților cu privire la tranzacțiile efectuate cu card are loc în timp real prin intermediul Internet-Banking și SMS notificărilor. În așa mod clienții pot monitoriza tranzacțiile efectuate și pot să se simtă în siguranță, gestionându-și propriile resurse financiare.
Pentru mai multă informație, contactați echipa ProCredit Bank la numărul de telefon 0800 00010, de la orele 8:00 până la 18:00, sau, ce e și mai comod, în orice oră, în orice zi, puteți afla mai multe pe www.procreditbank-direct.com/moldova.
B.C. ProCredit Bank S.A. este o bancă internațională cu 100% capital străin, cu acționari exclusiv din Germania și Olanda: ProCredit Holding, Germania, KfW, Germania și DOEN Foundation, Olanda. Banca face parte din grupul financiar internațional ProCredit, care își desfășoară activitatea în Europa de Est, America Latină și în Germania.
Începând cu 20 decembrie 2024, ProCredit Bank implementează noi condiții pentru acordarea creditelor destinate atât persoanelor fizice, cât și celor juridice...
ProCredit Bank Moldova anunță extinderea accesului la finanțare pentru IMM-urile din țară odată cu noul pachet financiar de 10 milioane de euro, oferit de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, în parteneriat cu...
ProCreditBank a anunțat modificări în condițiile de acceptare a depozitelor pentru clienții persoane fizice. Cea mai semnificativă schimbare este reducerea ratei dobânzii pentru...