Sursa foto: telecom-engineer.blogspot.com
Probleme tehnice întâmpină compania de procesare “Moldmediacard”, în rezultat mai multe bănci anunță imposibilitatea utilizării cardurilor bancare.
Anunțuri de înștiințare a clienților referitor la problemele tehnice au fost plasate pe site-urile instituțiilor financiare - Moldova Agroindbank, EuroCreditBank, Unibank și Banca Socială. Vedeți în continuare mesajele băncilor pentru clienți.
Banca Socială
"BC ”BANCA SOCIALĂ” S.A. anunţă clienţii săi privitor la apariţia deficienţelor tehnice la procesarea operaţiunilor cu cardurile bancare (imposibilitatea temporară de retragere a numerarului de la bancomate şi POS-Terminale, precum şi efectuarea achitărilor online). Ne cerem scuze pentru incomodităţile create şi Vă asigurăm că se întreprind toate măsurile necesare pentru restabilirea funcţionalităţii sistemului."
EuroCreditBank
"În atenţia deţinătorilor de carduri BC "EuroCreditBank" S.A.
BC "EuroCreditBank" S.A. informează privitor la existenţa deficienţelor tehnice la procesarea cardurilor bancare şi anume imposibilitatea temporară de ridicare a numerarului de la bancomate şi POS-Terminale, si de efectuare a achitărilor cu comerciantii prin intermediul cardurilor bancare.
Echipa tehnica intreprinde măsurile necesare de restabilire a funcţionalităţii sistemului de operare cu cardurile bancare.
Ne cerem scuze pentru incomodităţile create şi va mulţumim pentru inţelegere.
Pentru informaţii suplimentare adresaţi-vă la tel. 0800 500 20.
Update
BC"EuroCreditBank"SA anunţă deţinătorii de carduri bancare, în legătură cu deficienţele tehnice la compania de procesare "Moldmediacard" SRL, din data de 21.07.2015, ora 18.00, nu este posibilă procesarea cardurilor bancare.
La moment se efectuiază lucrări pentru eliminarea acestor probleme.
Totodată, în pofida situaţiei tehnice create, banca a organizat accesul clienţilor băncii la mijloacele lor financiare de pe conturile bancare, in numerar, la ghişeele bancare din orice filială a băncii."
Moldova Agroindbank
"În atenţia deţinătorilor de card BC „Moldova Agroindbank” SA
BC „Moldova Agroindbank” SA informează că în legătură cu deficienţele tehnice la compania de procesare „Moldmediacard” SRL, momentan nu este posibilă procesarea cardurilor bancare.
Totodată, în pofida situaţiei tehnice create, accesul clienţilor băncii la mijloacele lor financiare de pe conturile bancare rămâne nestingherit – mijloacele băneşti pot fi ridicate în numerar la ghişeele bancare din orice filială a băncii.
BC „Moldova Agroindbank” SA va veni cu un anunţ suplimentar imediat ce „Moldmediacard” - compania de procesare a cardurilor emise de bancă, va înlătura deficienţele tehnice din sistem.
Banca îşi reiterează scuzele pentru incomodităţile create şi vă mulţumeşte pentru înţelegere.
Pentru informaţii suplimentare adresaţi-vă la tel. (+373) 22- 45-06-03, (+373) 22- 26-89-99.
Update
În continuarea informării clienţilor săi privind situaţia legată de deficienţele tehnice de procesare a cardurilor la compania „Moldmediacard” SRL, BC „Moldova Agroindbank” SA aduce la cunoştinţă că a decis extinderea regimului de activitate a filialelor sale în ziua de miercuri, 22 iulie 2015, pînă la ora 18.30, pentru a oferi deţinătorilor de card posibilitatea de a ridica bani în numerar de la ghişeele băncii."
Unibank
"Stimați clienți, BC UNIBANK SA Vă anunță că pe motivul unor deficiențe tehnice în procesarea operațiunilor cu carduri bancare, momentan este suspendată posibilitatea de a retrage numerar în bancomate, POS terminale și a efectua cumpărături cu cardul.
Specialiștii serviciului tehnic lucrează în regim de urgență și fac tot posibilul ca să restabilească funcționarea sistemului cît de curînd se poate.
Contăm pe atitudinea Dumneavoastră înțelegătoare și ne cerem scuze pentru disconfortul creat.
Orice alte informații le puteți primi la linia fierbinte 0 8000 10 10 (apel gratuit pe teritoriul Republicii Moldova) activă de luni pînă vineri, în intervalul de timp 8:30 - 17:30 și linia Serviciului Suport Carduri Bancare - 022 222 570 (tarif normal) activă 24 din 24 de ore.
BC UNIBANK SA anunță că stoparea tranzacțiilor prin cardurile băncii este cauzată de deficiențele tehnice apărute în cadrul companiei de procesare Moldmediacard.
Între timp fiecare deținător de card UNIBANK poate retrage bani din contul său de card în reprezentanța băncii unde i-a fost eliberat cardul sau în sediul central al băncii aflat pe adresa str. Bănulescu Bodoni 45."
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: bancasociala.md / ecb.md / maib.md / unibank.md