Guvernul Republicii Moldova și Grupul Banca Mondială oferă sprijin financiar prin Programul de creștere a competitivității producătorilor locali și integrare în lanțurile valorice, anunță ODA.
Antreprenorii care doresc să-și consolideze brandul, să atragă noi clienți și să intre pe piețele externe pot accesa până la 2 milioane de lei – echivalentul a 80% din valoarea investiției – pentru servicii esențiale de marketing și comunicare.
Sunt eligibile investiții în:
crearea unui site profesiona;
elaborarea unui brandbook;
design de ambalaj și etichete;
spoturi video de promovare;
dezvoltarea imaginii corporative sau de produs;
alte servicii de dezvoltare orientate spre creșterea vânzărilor.
Programul dispune de un buget total de 115,5 milioane lei, finanțat de Guvern și Banca Mondială prin Proiectul „Competitivitatea ÎMM”. Inițiativa este susținută tehnic de proiectul „Întreprinderi și Comune Puternice pentru Moldova”, implementat de GIZ Moldova, cu suportul guvernelor Germaniei și Elveției.
Ghidul de aplicare și condițiile de eligibilitate sunt disponibile pe site-ul oficial oda.md