Maib lansează miaPOS, o aplicație mobilă pentru acceptarea plăților prin QR MIA
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
Simplu, comod, întotdeauna pe fir cu răspunsuri și consultanță la orice întrebare despre serviciile și produsele bancare – sunt doar câteva beneficii de care se bucură clienții MAIB apelând Contact Center.
Din ianuarie 2020 banca a pus la dispoziția clienților săi un număr unic de apel către Contact Center – 1313, citit în combinația: unu trei, unu trei, care include un șir de funcționalități:
„Contact Center este un centru unic de contact, accesibil clienților 24/7, care oferă suport la orice etapă în interacțiunea cu banca, transformându-le în relații pe termen lung. Este important să fim mai aproape de clienți, pentru că fiecare aspect al relației cu clienții noștri contează. Cu numărul unic 1313 orice interacțiune a clientului cu banca va fi una rapidă, frumoasă și memorabilă”, a declarat Natalia Cojocaru, Șef Contact Center Moldova Agroindbank.
Numerele de contact existente 022 268 999 şi 022 450603 vor fi transferate automat către 1313, într-un mod simplu și comod pentru clienți.
Pe lângă numărul unic 1313, echipa Contact Center este la dispoziția clienților Moldova Agroindbank pe următoarele platforme: chat-ul paginii oficiale a băncii www.maib.md, e-mailul – [email protected], aplicaţiile MAIBank și MAIBusiness.
Banca ta, Moldova Agroindbank.
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
BC „MAIB” S.A., în calitate de proprietar, lansează un concurs de oferte pentru achiziția unui pachet imobiliar amplasat central, pe strada Constantin Tănase, nr. 9/1, Chișinău...
Maib, cea mai mare instituție financiară din Moldova, a anunțat un profit net de 399 milioane lei (echivalentul a 20,6 milioane euro) pentru trimestrul III 2024, marcând o creștere de...