Sursa foto: maib.md
Simplu, comod, întotdeauna pe fir cu răspunsuri și consultanță la orice întrebare despre serviciile și produsele bancare – sunt doar câteva beneficii de care se bucură clienții MAIB apelând Contact Center.
Din ianuarie 2020 banca a pus la dispoziția clienților săi un număr unic de apel către Contact Center – 1313, citit în combinația: unu trei, unu trei, care include un șir de funcționalități:
- 1313 asigură suport informațional privind produsele și serviciile băncii clienților sau potențialilor clienți MAIB;
- 1313 oferă suport tehnic și informațional pentru deținătorii cardurilor bancare emise de Moldova Agroindbank;
- 1313 oferă suport informațional şi tehnic pentru utilizatorii serviciilor Internet Banking, Mobile Banking, SMS – Banking, aplicația mobilă MAIBank;
- 1313 este disponibil 24/7, asigurând o comunicare continuă dintre client și bancă.
„Contact Center este un centru unic de contact, accesibil clienților 24/7, care oferă suport la orice etapă în interacțiunea cu banca, transformându-le în relații pe termen lung. Este important să fim mai aproape de clienți, pentru că fiecare aspect al relației cu clienții noștri contează. Cu numărul unic 1313 orice interacțiune a clientului cu banca va fi una rapidă, frumoasă și memorabilă”, a declarat Natalia Cojocaru, Șef Contact Center Moldova Agroindbank.
Numerele de contact existente 022 268 999 şi 022 450603 vor fi transferate automat către 1313, într-un mod simplu și comod pentru clienți.
Pe lângă numărul unic 1313, echipa Contact Center este la dispoziția clienților Moldova Agroindbank pe următoarele platforme: chat-ul paginii oficiale a băncii www.maib.md, e-mailul – [email protected], aplicaţiile MAIBank și MAIBusiness.
Banca ta, Moldova Agroindbank.
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: maib.md