Maib a deschis subscrierea pentru o nouă emisiune de obligațiuni corporative, disponibilă până pe 16 decembrie
Maib a lansat pe 26 noiembrie 2025 o nouă emisiune de obligațiuni corporative din cadrul celui de-al III-lea program de ofertă publică.
Sursa foto: maib.md
Maib este bucuroasă să anunțe despre finalizarea procesului și înregistrarea oficială a denumirii prescurtate a băncii. Astfel, în varianta prescurtată banca se numește BC ”MAIB” SA, conform Extrasului din Registrul de Stat al persoanelor juridice.
Acest fapt permite bancii să utilizeze pe larg, inclusiv în corespondența oficială și în relația cu clienții denumirea prescurtată, care coincide cu mesajul de brand pentru a comunica din numele maib.
Pe 7 octombrie anul curent maib a anunțat o nouă identitate de brand. Banca a păstrat formula scurtă a denumirii folosită anterior - MAIB, însă a optat pentru scrierea cu litere minuscule. Decizia vine în susținerea și completarea noului logo, care în ansamblu insuflă un stil simplu, modern, tineresc și ușor descifrabil în același timp.
Maib se aliniază la necesităţile şi stilul de viaţă al clienţilor. Implementând noua strategie, inclusiv personalitatea brandului şi modelul operaţional, maib tinde să ofere mult mai multe facilităţi, atât în mediul real, cât şi în mediul online.
Schimbarea denumirii juridice a băncii a fost încurajată și de acționarii instituției, care au votat în cadrul Adunării Generale a Acționarilor din 22 iulie anul curent modificarea Statutului BC „Moldova Agroindbank” SA și au susținut adoptarea denumirii prescurtate - BC ”MAIB” SA.
Banca va continua să fie un brand modern, în continuă schimbare, răspunzând necesităților și devansând așteptările clienților, un brand cu oameni de calitate – mereu orientați către clienți, profesioniști, transparenți, demni de încredere, inovatori, agili, cu spirit de echipă.
Totodată, angajamentul maib este de a dezvolta componenta digitală, de a aduce pe piață noi produse și servicii, de a crea ecosisteme digitale și a contribui la dezvoltarea economiei naționale. Modelul de interacțiune și de construire a relației cu clienții maib va rămâne simplu și ușor, astfel brandul construind calea pentru a avansa alături de clienți, parteneri, comunitate spre nivelul următor!
Maib a lansat pe 26 noiembrie 2025 o nouă emisiune de obligațiuni corporative din cadrul celui de-al III-lea program de ofertă publică.
Consiliul de Administrație al Comisiei Naționale a Pieței Financiare (CNPF) a aprobat, în ședința din 24 noiembrie 2025, înregistrarea rezultatelor celei de-a șasea emisiuni de obligațiuni din cadrul Programului de ofertă al maib
Maib își consolidează poziția de lider în inovație și experiență pentru clienți, obținând trei distincții importante în cadrul International Customer Experience Awards 2025, eveniment desfășurat la Londra și la care a participat pentru prima dată.