Noi reguli pentru plățile cu cardul și tranzacțiile online la Victoriabank
Începând cu 1 februarie 2025, Victoriabank implementează autentificarea strictă a clienților (Strong Customer Authentication – SCA) pentru plățile cu cardul la...
Încă un comerciant intră pe lista acceptantă a tichetelor de masă electronice VB Lunch. De această dată este vorba de lanțul de restaurante de tip fast food – McDonald’s.
Acum, cei circa 18 000 de deținători ai cardurilor de masă marca Victoriabank își pot petrece lunch-ul gustând dintr-un hamburger delicios sau savurând din renumita băutură pe bază de lapte, Royal Milkshake.
Lista comercianților VB Lunch este în continuă extindere. Din iulie 2018, de când a fost dat start proiectului, au fost încheiate contracte cu peste 100 de companii din întreaga țară, precum: METRO, Linella, Fidesco, Dulcinella, Supermarket Nr.1, iar începând cu septembrie 2019 lista include și renumitul lanț german de hipermarketuri – Kaufland.
Tichetele de masă electronice VB Lunch reprezintă un instrument modern și comod de plată a produselor alimentare, atât în magazinele cât și în restaurantele din țară. Tehnologia contactless, cu care sunt dotate aceste carduri, permite utilizatorilor efectuarea rapidă a cumpărăturilor, economisindu-le timpul, iar posibilitatea monitorizării operațiunilor și a soldului prin intermediul canalelor de deservire la distanță VB24 Web, VB24 Mobile și VB24 ATM le facilitează procesul de gestionare a banilor de pe card.
Începând cu 1 februarie 2025, Victoriabank implementează autentificarea strictă a clienților (Strong Customer Authentication – SCA) pentru plățile cu cardul la...
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Potrivit unui comunicat emis de Victoriabank, instituția a înregistrat un profit net de 451 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2024, continuând trendul crescător pe mai...