Azi: € 19,1328 lei 0,0186 $ 18,4111 lei 0,0357

Managementul Victoriabank are 2 membri noi - Sorin Bălănel și Valentina Sohoțchi

Managementul Victoriabank are 2 membri noi - Sorin Bălănel și Valentina Sohoțchi Sursa foto: victoriabank.md

De la începutul lunii septembrie, echipei de top management a Victoriabank i s-au alăturat încă 2 membri:

  • Sorin Bălănel în calitate de Director al Direcției Marketing și Relații cu Publicul;
  • Valentina Sohoțchi, pe postul de Director al Direcției Resurse Umane.

Valentina Sohoțchi, de profesie jurist şi cu o carieră de 18 ani în sectorul bancar, a activat de-a lungul carierei sale în domeniul resurselor umane, dar și a jurisprudenței, al creditării/investiţiilor.

Victoriabank nu reprezintă un teritoriu necunoscut pentru Valentina, ocupând din 2000 până în 2005 funcția de consilier juridic în Departamentul Juridic al băncii. Pe parcursul carierei sale, Valentina a acceptat diverse provocări profesionale, inclusiv cele din afara țării, cum a fi activitatea de Front Office la Bank of Montreal din Canada. De mai bine de 10 ani şi-a conturat cariera în domeniul Resurselor Umane: training, recrutare şi gestiune de carieră.

Noul Director al Direcției de Marketing - Sorin Bălănel deține o experiență de peste 20 de ani în domeniul marketingului și relaționării cu publicul. A lucrat în agenții de publicitate internaționale, dar și în companii de servicii și producție. Toată activitatea sa profesională s-a axat pe marketing, comunicare și o perioadă pe domeniul vânzărilor. A promovat și dezvoltat branduri mari de FMCG, precum Efes, BAT și Procter&Gamble. Sectorul bancar nu-i este necunoscut, reprezentând, pentru o perioadă agenția care a deservit Visa International în Moldova și organizând evenimente pentru Western Union.

Cea mai recentă din activitățile sale este cea de Director de Marketing al Grupului Purcari, funcție pe care a gestionat-o ultimii 4 ani din carieră.

„Cred cu tărie că noi trebuie să oferim clienților noștri, persoane fizice și juridice, satisfacția și mândria de comunicare cu noi, cu banca Victoriabank. În acest context, serviciile noastre devin pentru clienți un bun (serviciu) de consum curent, care le oferă siguranță, comoditate, dar și ceva în plus, o plus-valoare emoțională, pe care o vom dezvolta și întări continuu în timp […] Nu voi face Marketing de dragul Marketing-ului. Vreau ca cifra de afaceri și profitabilitatea să crească odată cu numărul clienților și satisfacția lor”, a declarat Sorin Bălănel.

Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: victoriabank.md

Noutăți similare