Maib lansează miaPOS, o aplicație mobilă pentru acceptarea plăților prin QR MIA
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
Maib continuă transformarea sucursalelor sale conform noii identități de brand. Astfel, toate spațiile destinate clienților sunt adaptate noii palete de culori și noului model operațional, creând o atmosferă excelentă atât pentru clienții maib, cât și pentru fiecare angajat.
Sucursala Teilor din sectorul Botanica al capitalei a fost relocată într-un spațiu nou, pe bulevardul Dacia 14/1, devenind și mai comodă, mai colorată, mai centrată pe client și mai axată să ofere actualilor și viitorilor clienți maib experiențe bancare demne de nivelul următor.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:
„Principiul nostru de bază este să fim mai aproape de toți clienții noștri, să le putem oferi suport și servicii de calitate în condiții moderne. Redeschiderea Sucursalei Teilor într-un spațiu nou, mai comod și ușor accesibil ne oferă această posibilitate. În acest proces de transformare am fost ghidați de necesitățile prioritare ale clientului nostru. Pentru noi a fost important să înțelegem ce își doresc clienții maib și să le oferim mai mult decât atât, păstrând, totodată, un model operațional simplu și ușor”.
Sucursala Teilor pune la dispoziția clienților mai multe zone pentru diverse tipuri de operațiuni:
Zona de autoservire din cadrul sucursalei este dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.
Zona tranzacțională permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.
Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.
Oleg Burdujan, Director al Sucursalei Teilor:
“Condițiile moderne de lucru, mediul ambiant plăcut și comod, adaptat necesităților echipei și clienților, prietenos și accesibil transformă sucursala într-un loc unde ne simțim ca acasă. Această schimbare ne oferă un motiv în plus să fim cei mai buni și în continuare, să livrăm cele mai performante servicii clienților noștri, să înregistrăm noi performanțe și să fortificăm relațiile noastre cu consumatorii loiali, precum și cu cei care, trecându-ne pragul, aleg să rămână fideli serviciilor bancare de la maib”.
Sucursala Teilor este la dispoziția clienților de luni până vineri, între orele 09:00–17:00, fără pauză.
Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 108 de subdiviziuni, 54 de sucursale și 54 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deserveşte circa 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică.
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
BC „MAIB” S.A., în calitate de proprietar, lansează un concurs de oferte pentru achiziția unui pachet imobiliar amplasat central, pe strada Constantin Tănase, nr. 9/1, Chișinău...
Maib, cea mai mare instituție financiară din Moldova, a anunțat un profit net de 399 milioane lei (echivalentul a 20,6 milioane euro) pentru trimestrul III 2024, marcând o creștere de...