Maib lansează miaPOS, o aplicație mobilă pentru acceptarea plăților prin QR MIA
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
BC ”Moldova Agroindbank” SA este în topul băncilor din ţară şi pilonul principal al sistemului financiar-bancar naţional, cu un rol special în dezvoltarea economică a clienţilor săi. Pe parcursul a 25 de ani de activitate, banca a prezentat diverse oferte inovatoare pentru zeci de mii de afaceri din ţară, dar şi pentru persoane fizice. Banca tradiţional şi-a crescut clienții săi, în special, agenţii economici. Astăzi, de-asemenea a devenit actuală cerinţa persoanelor fizice, care au nevoie de o atitudine individualizată. În acest context, MAIB vine cu un proiect de abordare individuală a persoanelor fizice, Private Banking, pentru a satisface nevoile clienţilor săi la cel mai înalt nivel.
„Abordarea corespunzătoare aşteptărilor clientului și etica în finanțe sunt principiile de bază ale deservirii la MAIB. Iar experienţa ţărilor cu un banking dezvoltat, impactul tehnologiilor moderne şi, desigur, numărul în creştere a segmentului de clienţi cu cerinţe tot mai sofisticate, au fost motivele creării unei subdiviziuni în cadrul băncii care corespunde celor mai moderne tendinţe în domeniu”, a menţionat Serghei Cebotari, Preşedintele BC „Moldova Agroindbank” SA.
Clienții Private banking au nevoie de o deservire individuală
În domeniul Private Banking clienţii sunt numiţi „high net worth individuals”, adică persoane cu un statut social deosebit şi posibilităţi financiare înalte. Obiectivul clasic al Private Banking-ului este de a acorda servicii de management al activelor clientului, plasarea profesională a fondurilor într-o varietate de instrumente de investiții, inclusiv în metale prețioase și obiecte de artă; consultare în domeniul fiscal și investiții financiare; servicii de gestionare a stilului de viață, etc. Clienţii Private Banking, de obicei, sunt persoane fizice bogate, manageri sau proprietari de companii.
Clienții MAIB Private Banking sunt persoane care îşi doresc o abordare personalizată și o deservire de calitate Premium, care reprezintă elita businessului din ţară şi persoane înstărite. Principiul de bază al Private Banking-ului este confidențialitatea, de aceea în această subunitate a băncii domneşte atmosfera clubului de elită închis, în care nu se aud nume sau detalii despre clienţi.
Clienții MAIB Private Banking sunt selectaţi de către bancă din divizia de retail sau corporate, fie prin recomandare de la clienții existenți. Clientul trebuie să dețină un anumit nivel de active în bancă (depozite, mijloace bănești în conturi curente ș.a.m.d.), dar acest lucru nu-i garantează intrarea în clubul select MAIB Private Banking, deoarece sunt şi alte criterii importante precum loialitatea, statutul social şi reputaţia clientului.
Servicii bancare personalizate pentru clienți prosperi
MAIB Private Banking are la bază câteva principii:
1. Confidențialitatea – la MAIB Private Banking, un client nu se va întâlni cu un alt client, dacă el își doreşte o astfel de tratare. Oficiul a fost proiectat în așa mod încât simultan pot fi deserviţi mai mulţi clienți, fără ca aceştia să contacteze;
2. Confortul și comoditatea – fiecare client este deservit de un bancher personal și acest expert este singura persoană de contact cu acesta. Bancherul personal este la dispoziţia clientului 24/24. Acest fapt este apreciat de clienți, în special când se află peste hotarele țării, iar fusul orar este diferit decât la Chișinău;
3. Relațiile de parteneriat – clienții pot avea încredere în bancherul personal și îi pot solicita consultanță în multe domenii, nu doar bancar, dar şi juridic, fiscal sau imobiliar;
4. Produse exclusive:
Clienții Private Banking beneficiază de servicii personalizate la oricare etapă a deservirii lor, iar scopul bancherului personal este satisfacerea nevoilor clienților, economisirea timpului clienților și oferirea confortului și siguranţei în tot ceea ce ține de administrarea finanțelor personale.
Clienții Private Banking sunt deserviţi în baza unui abonament, ce implică un comision unic. Acesta include numeroase servicii de care clientul poate beneficia ulterior, fără a achita separat fiecare serviciu sau operațiune bancară.
MAIB Private Banking promovează ideea unui club închis și a unui parteneriat de lungă durată, de aceea unii clienți se deservesc împreună cu familia, iar acest fapt contribuie la construirea unei relații de încredere reciprocă cu clienţii, nu doar de business.
Bancherii Private Banking – persoanele cărora clienții le încredințează administrarea averilor
Bancherii personali sunt o altă taină a MAIB Private Banking - un secret bine păzit, în care se investește enorm.
În acest sens, MAIB a investit pentru ca cei mai importanţi bancheri din cadrul subdiviziunii MAIB să fie instruiţi în domeniul Private Banking-ului, în unul din centrele europene ale private banking-ului din Luxembourg. Bancherii personali sunt selectați dintre cei mai buni în domeniu, iar criteriul de bază este profesionalismul. Un bancher personal trebuie să aibă un background solid în cadrul băncii, să vorbească obligatoriu fluent limba română și cel puţin două limbi străine. Un alt criteriu important este promptitudinea la necesitățile clientului, fără de care un bancher personal nu va putea face față situației.
În afară de cursurile din străinătate, bancherii personali au fost instruiţi la training-uri specializate (oratorică, psihologia vânzărilor, cursuri juridice, cursuri de fiscalitate) organizate de consultanți locali și internaționali.
„Deși domeniul private banking pe piaţa bancară din ţară este la început, noi privim cu încredere în viitor și considerăm, că în următorii ani private banking-ul va fi tot mai solicitat pe piața bancară. Ritmul de viaţă dinamic şi lipsa de timp pentru gestionarea eficientă a banilor determină cererea tot mai mare pentru servicii financiare profesionale. Astfel de experţi au fost „crescuţi” în timp la MAIB - bancherii personali de private banking, care oferă nu doar consultanţă financiar-bancară, dar şi suport clienţilor în cele mai diverse activităţi zilnice, fiind la dispoziţia lor 24/24. În acest mod noi înţelegem mai bine nevoile clienţilor noştri și reușim, prin muncă şi dedicaţie, să păstrăm și să creștem bunăstarea lor", a menţionat Preşedintele băncii, Serghei Cebotari.
Ambianța
Oficiul Private Banking al MAIB este situat într-o zonă rezidenţială din centrul istoric al capitalei. Dispune de infrastructura necesară, parcare şi intrări separate pentru asigurarea confidenţialităţii. Anturajul este amenajat într-un stil select şi oferă clienţilor un vernisaj de tablouri ale celor mai notorii artişti plastici din ţară, care la dorinţă pot fi achiziţionate.
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
BC „MAIB” S.A., în calitate de proprietar, lansează un concurs de oferte pentru achiziția unui pachet imobiliar amplasat central, pe strada Constantin Tănase, nr. 9/1, Chișinău...
Maib, cea mai mare instituție financiară din Moldova, a anunțat un profit net de 399 milioane lei (echivalentul a 20,6 milioane euro) pentru trimestrul III 2024, marcând o creștere de...