Ofertă de toamnă FinComBank pentru angajații din sectorul public
Până la finalul anului angajații din sectorul public pot beneficia de credite în condiții avantajoase oferite de FinComBank. Oferta include atât credite...
Pe 1 iulie, FinComBank a sărbătorit 30 de ani de la înființarea sa, o aniversare frumoasă care denotă experiență, valori, responsabilitate, transparență, clienți mulțumiți și parteneriate de lungă durată. Astăzi, banca numără peste 130.000 de clienți, 700 de angajați și 72 de sucursale și agenții.
Deja de 30 de ani, FinComBank este o bancă pentru și despre oameni. O bancă a cărei strategie este centrată pe client, unde nevoile și dorințele acestuia sunt prioritare numarul unu. FinComBank tinde să îmbunătățească experiența clienților săi oferindu-le noi servicii și produse și numără deja un șir de soluții inovatoare care au apărut pe piața locală pentru prima dată la FinComBank.
„Ne mândrim că am ajuns la o aniversare atât de semnificativă. Aceasta este o vârstă remarcabilă care subliniază competențele noastre și cât de bine am reușit să menținem un echilibru între interesele acționarilor, clienților, angajaților și partenerilor noștri. Tendințele din ultimii ani indică în mod clar nevoia de digitalizare a afacerilor la scară largă. FinComBank se dezvoltă activ la acest capitol, oferind noi abordări inovatoare și soluții tehnologice atât clienților, cât și non-clienților Băncii. În ultima perioadă, tehnologiile se dezvoltă într-un ritm alert, iar FinComBank acționează rapid, pentru a fi flexibili, a răspunde așteptărilor clienților noștri și a răspunde nevoilor acestora în continuă schimbare”, a remarcat Svetlana MIRONOVA, Președintele Interimar al Comitetului de Conducere, FinComBank.
În decursul celor 30 de ani de activitate, precum și în ultimii ani, FinComBank a reușit să facă mulți pași importanți spre transformarea digitală, iar, acum, urmează schimbări majore care vor contribui, fără îndoială, la digitalizarea serviciilor bancare și care vor îmbunătăți experiența clienților săi.
Soluționarea celor mai diverse întrebări financiare ale clienților sunt prioritare pentru FinComBank, iar digitalizarea produselor şi serviciilor bancare, precum şi migrarea clienţilor în mediul online, fac parte din principiile de bază în cadrul strategiei de lungă durată a băncii. De aceea, FinComBank oferă tot mai multe produse şi soluţii inovative, care permit clienţilor noştri ca majoritatea operaţiunilor să fie efectuate de la distanţă, utilizând Internet Banking-ul şi aplicaţia mobilă FinComPay, ce utilizează tehnologii de ultimă generație din domeniul IT.
FinComBank a fost cea care a lansat pentru prima dată în Moldova, încă în 2017, primul serviciu de digital banking: deschiderea cardurilor bancare online. Ulterior, a lansat primul card bancar pentru copii din Moldova, cu posibilitatea deschiderii online a acestuia; a apărut posibilitatea de a solicita un credit online, oferind decizia preliminară privind acordarea unui credit în doar cinci minute 24/7. Pe lângă acestea, aplicația mobilă FinComPay și site-ul băncii oferă un șir de produse și servicii bancare de la distanță atât pentru clienții săi, cât și pentru non-clienți. Toate acestea sunt menite să îmbunătățească experiența de utilizator a acestora zi cu zi și le oferă posibilitatea de a avea mereu la îndemână un banking disponibil oricând și oriunde.
„Viitorul domeniului financiar-bancar este direct influențat de implementarea practicilor axate pe digitalizare. De aceea, este important să depunem în continuare eforturi pentru a le oferi clienților noi posibilități și servicii”, a adăugat Svetlana MIRONOVA, Președintele Interimar al Comitetului de Conducere, FinComBank.
Situația globală din ultimii ani a făcut și mai populare magazinele și achitările online. Astfel, portmoneele Apple Pay și Google Pay sunt disponibile atât pentru deținătorii cardurilor FinComBank, cât și pentru acceptarea plaților pe platformele de comerț electronic de către antreprenori. Banca oferă servicii performante de E-Commerce care includ modalitatea de acceptare a plaților online prin intermediul Apple Pay și Google Pay și pot fi pe larg folosite de comercianții care dețin un site sau o aplicație mobilă.
De Ziua Băncii, FinComBank aduce sincere urări de bine clienților, acționarilor şi angajaților săi, care reprezintă de fapt cheia succesului întregii activități băncii. Cu această frumoasă ocazie, banca aduce mulțumirile clienților pentru încredere, loialitate şi pentru că de 30 de ani le sunt alături! Le sunt recunoscători angajaților pentru munca asiduă, pentru creativitate, perseverență, responsabilitate și aportul fiecăruia! La mulți ani tuturor!
FinComBank – 30 de ani de succes și prosperitate!
Până la finalul anului angajații din sectorul public pot beneficia de credite în condiții avantajoase oferite de FinComBank. Oferta include atât credite...
FinComBank informează clienții business că, începând cu 19 noiembrie 2024, vor intra în vigoare noi modificări ale tarifelor pentru serviciile bancare.
FinComBank a anunțat recent numirea Elenei Stovbun în funcția de vicepreședintă a Comitetului de Conducere, după aprobarea din partea Băncii Naționale a Moldovei.