Promoție de sărbători la Victoriabank: Dobândă zero pentru 8 credite de consum
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
În perioada 27 martie – 02 aprilie, angajații Victoriabank și micii experți de la Liceul Teoretic "Vasile Vasilache" au făcut schimb de informații despre valoarea banilor, gestionarea economiilor, apariția monedei naționale, personalitățile de pe bancnote și multe alte informații educaționale cu scopul de a familiariza copiii cu noțiunea de bani, bancă, economisire și alte aspecte ce țin de educația financiară.
Astfel, în cadrul Săptămânii Internaționale a Educației Financiare, eveniment organizat anual la nivel global, coordonat de către Banca Națională a Moldovei și organizația Child and Youth Finance International (CYFI), Victoriabank a oferit copiilor șansa nu doar să stea în clasele de studii să asculte teorie, dar și să beneficieze de o practică frumoasă: să vadă o mașină de numărat banii și chiar să o utilizeze, să contempleze un card bancar, fiind antrenați în discuții despre beneficiile acestuia sau să admire o monedă comemorativă emisă de BNM.
Micii „experți” au fost foarte activi, fiind implicați în discuții, astfel ca ei nu doar să reproducă răspunsurile, ci să gândească logic, să-și fixeze de sine stătător prioritățile în cumpărarea unui sau altui obiect, să aprecieze munca și materialele pe care le folosesc și să învețe a economisi pentru a-și realiza un vis. La finele fiecărui seminar, elevii au întocmit un plan de gestionare al propriului său buget și și-au creat o viziune clară despre modul de funcționare a unei bănci.
Pentru ingeniozitate și iscusință micii invitați au primit cadouri utile pentru continuitatea procesului educațional.
Victoriabank participă al III-lea an consecutiv la proiectul Săptămâna Internațională a Educației Financiare, marcată de 80 de țări și consideră educația financiară un pas spre un viitor atât a copiilor cât și a țării, promovată de la vârstă fragedă, pentru ca copii și adolescenții de azi să devină consumatori educați sau chiar experți în economie, conștientizând astfel și beneficiile acestui proiect pentru societatea contemporană.
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Potrivit unui comunicat emis de Victoriabank, instituția a înregistrat un profit net de 451 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2024, continuând trendul crescător pe mai...
Victoriabank dă startul campaniei Bank Friday, o săptămână de oferte bancare speciale, desfășurată între 18 și 24 noiembrie, pentru al șaselea an consecutiv.