Cum să creezi un love brand: insight-uri din banking cu Marina Andronic la maib
Maib organizează un eveniment dedicat marketingului de brand inovator în banking, cu Marina Andronic, Head of Brand Division, drept invitat special.
Oamenii de la maib sunt buni nu doar în banking, ci și în proiecte pentru societate, implicându-se activ în viața comunității, promovând voluntariatul și spiritul civic.
De această dată, echipa de voluntari maib a participat în cadrul campaniei „Masa Bucuriei", organizată la nivel național de Misiunea Socială „Diaconia” în ajunul sărbătorilor pascale.
Aceștia au încurajat cumpărătorii magazinelor din capitală și regiuni să doneze produse alimentare pentru o cauză nobilă – cea de a oferi oamenilor nevoiași o masă caldă și un motiv pentru a zâmbi.
„A fost o experiență unică, nu m-am așteptat ca oamenii să fie atât de predispuși pentru a face un bine. Încă o dată am înțeles că aparențele sunt înșelătoare, oamenii care credeai că ar dona mai mult nu ofereau nimic, pe când cei de la care nu te așteptai veneau cu punga plină”, a menționat Angela Goraș, voluntară maib în cadrul campaniei.
Echipele de voluntari au ajutat inclusiv în depozit la sortarea produselor.
“Să fii voluntar este o experiență incredibilă. Am putut vedea direct impactul pozitiv pe care l-am adus prin implicarea noastră în această inițiativă”, a menționat Elena Cozma, voluntară maib în cadrul campaniei.
Maib – cu dragoste pentru comunitate!
Maib organizează un eveniment dedicat marketingului de brand inovator în banking, cu Marina Andronic, Head of Brand Division, drept invitat special.
Maib va implementa, începând cu 11 octombrie 2024, o serie de modificări importante în structura tarifelor și comisioanelor aplicate serviciilor pentru persoane fizice.
Maib a anunțat lansarea unei noi funcționalități în aplicația mobilă maib business, care permite utilizatorilor să semneze direct din aplicație tranzacții create în...