Promoție de sărbători la Victoriabank: Dobândă zero pentru 8 credite de consum
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Victoriabank a acceptat provocarea Băncii Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, din care face parte din 2018, de a susține antreprenorii locali printr-o campanie de endorsement, inițiativă lansată recent de BT.
Prin acceptarea provocării, Victoriabank și-a propus să facă în Moldova ceea ce Banca Transilvania face în România, și anume să susțină și să recomande afaceri mici, locale, așa încât cât mai multe persane să afle de ele și să cumpere din țară, de la cei care investesc pasiune, timp și suflet.
Campania are loc pe paginile Facebook, Instagram, Linkedin şi Youtube ale băncii. Cafenele, e-shopuri, patiserii, baruri, librării, florării, pe lângă ele trecem în fiecare zi, afacerile care sunt inima fiecărui oraș și cele care contribuie atât de mult la economia țării și crearea locurilor de muncă. Victoriabank știe cât de importante sunt acestea în dezvoltarea unei țări și îndeamnă toți cetățenii la solidaritate, cea de care azi avem toți nevoie mai mult ca oricând.
Banca a ales o dată specială pentru lansarea challenge-ului aici, în Moldova. Azi, 2 decembrie, Victoriabank împlinește un an de când a îmbrăcat haine noi, de când a lansat noua sa identitate de brand, iar acum a ales să sărbătorească aniversarea prin susținerea afacerilor locale într-un mod aparte.
Primul care preia ștafeta de la Banca Transilvania este Bogdan Pleșuvescu, Președintele Comitetului de Direcție Victoriabank, care ne recomandă un atelier local de ciocolată și cafea, Cafelini.
„Trăim timpuri care, cu siguranță, vor ocupa capitole în cărțile de istorie.
Până atunci, însă, trebuie să recunoaștem că-s dificile, și că fără suport reciproc le vom trece mult mai greu.
E complicat pentru toți, în special pentru businessul mic și mijlociu, cei care sunt motorul economiei. De aceea, preluăm challange-ul din Romania de la Banca Transilvania și la noi la Victoriabank.
Eu am trecut azi pe la Cafelini, un atelier minunat de ciocolată și cafea. Sunt mici producători autohtoni, care vă vor face ziua mai frumoasă cu produsele lor, dar și cu atitudinea amabilă de care dau dovadă de fiecare dată. Produsele sunt minunate! Va invit cu drag sa le încercați!
Invit toți colegii și prietenii din Moldova sa se alăture acestei inițiative de a ajuta producătorii mici autohtoni. Aceștia au nevoie de ajutorul nostru, acum când este mai greu.
Cumpără și tu de lângă tine! Hai să facem o echipa și să ajutăm business-ul mic și mijlociu!” – ne îndeamnă Bogdan.
Campania va continua cu alți zeci de oameni de la Victoriabank, însă fiecare este binevenit în campanie, prin recomandarea în social media a unor business-uri locale.
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Potrivit unui comunicat emis de Victoriabank, instituția a înregistrat un profit net de 451 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2024, continuând trendul crescător pe mai...
Victoriabank dă startul campaniei Bank Friday, o săptămână de oferte bancare speciale, desfășurată între 18 și 24 noiembrie, pentru al șaselea an consecutiv.