Maib lansează miaPOS, o aplicație mobilă pentru acceptarea plăților prin QR MIA
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
Maib organizează un eveniment dedicat marketingului de brand inovator în banking, cu Marina Andronic, Head of Brand Division, drept invitat special.
Cu o experiență vastă de peste 6 ani în marketing, în domenii precum Hospitality, FMCG și Banking, Marina a jucat un rol esențial în redefinirea imaginii brandului maib. Evenimentul promite să ofere insight-uri valoroase despre secretele din spatele construirii unui brand de succes în industrie.
Participanții vor putea explora cele mai recente tendințe internaționale în branding și social media, vor învăța cum să creeze un love brand și un top of mind brand, precum și să aplice tips & tricks esențiale pentru gestionarea eficientă a Social Media. De asemenea, vor avea ocazia să analizeze un studiu de caz despre campania de succes „Tu conduci”.
Locurile sunt limitate, iar pentru a vă asigura participarea, este necesară completarea formularului de înregistrare până pe 22 octombrie. După înscriere, participanții vor primi un email de confirmare cu toate detaliile despre locație.
Pentru înscriere, accesați acest link.
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
BC „MAIB” S.A., în calitate de proprietar, lansează un concurs de oferte pentru achiziția unui pachet imobiliar amplasat central, pe strada Constantin Tănase, nr. 9/1, Chișinău...
Maib, cea mai mare instituție financiară din Moldova, a anunțat un profit net de 399 milioane lei (echivalentul a 20,6 milioane euro) pentru trimestrul III 2024, marcând o creștere de...