Sursa foto: facebook.com/BCRomania
Banca Comercială Română (BCR) a dezvoltat alături de Qualitance, companie internațională de tehnologie și inovație fondată în România, prima platformă digitală pentru credite ipotecare – Casa Mea – cu scopul de a transforma procesul de achiziție a unei locuințe într-o experiență simplă și intuitivă.
Clienții salvează cel puțin 50% din timpul necesar întregului proces și nu mai trebuie să vină la bancă, scrie publicația online nocash.ro.
Aplicația este disponibilă în App Store și Google Play și a fost deja utilizată de peste 1.300 de clienți BCR. Peste 600 de persoane au folosit-o deja până la finalul întregului proces.
Casa Mea poate fi accesată folosind numele de utilizator și parola aferente platformei bancare George.
„Aplicația Casa Mea este cel mai curajos și inovator proiect de banking al momentului, care vine în sprijinul clienților ce aplică la un credit imobiliar. Ideea a pornit chiar de la discuțiile purtate cu aceștia. Prin Casa Mea, orice client BCR are la dispoziție, online, oriunde s-ar afla, un adevărat sistem de control al întregului proces de creditare, oferind permanent suport și transparență. Aplicația este unică în România și poate fi accesată foarte ușor, într-un mediu securizat, atât de pe telefon, cât și de pe tabletă sau calculator”, a declarat Dana Dima, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.
“În civilizația modernă, achiziția unei locuințe este cea mai importantă decizie financiară pe care 80% dintre oameni o vor lua în timpul vieții lor. În același timp, momentul creditului ipotecar este între top 5 cele mai stresante experiențe de viață. Împreună cu BCR, am reușit într-un timp record – am avut prima versiune în 10 săptămâni de la pornirea dezvoltării – să transformăm experiența stresantă de obținere a unui credit ipotecar într-o experiență neașteptat de ușoară și plăcută”, a declarat Ioan Iacob, CEO și co-fondator Qualitance.
Cu ajutorul platformei digitale Casa Mea, clientul beneficiază de o serie de facilități:
- încarcă în aplicație toate documentele solicitate de către bancă încă din etapa de analiză preliminară; astfel, nu mai este nevoie să vina la bancă pentru fiecare document sau etapă în parte. În aplicație pot fi încărcate: antecontractul, actele de proprietate, opinia notarială, releveul, extrasul de carte funciară și orice alte documente mai solicită punctual banca.
- află de la început care sunt documentele de care are nevoie în fiecare etapă, cum ar trebui să arate și de unde le poate obține. Este în permanență la curent cu stadiul dosarului și știe cât mai durează până la transferarea banilor către vânzător:
- colaborează direct în aplicație cu celelalte părți implicate în procesul de achiziție, respectiv vânzătorul, notarul sau agentul imobiliar. Aceștia pot să încarce documentele solicitate de către bancă, iar aplicația trimite notificări clientului și băncii la fiecare pas;
- primește notificări pe măsură ce stadiul dosarului sau stadiul documentelor se modifică, respectiv ori de câte ori este necesară o nouă acțiune din partea sa.
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: nocash.info.ro