Noi reguli pentru plățile cu cardul și tranzacțiile online la Victoriabank
Începând cu 1 februarie 2025, Victoriabank implementează autentificarea strictă a clienților (Strong Customer Authentication – SCA) pentru plățile cu cardul la...
Clienții băncii sunt mereu bineveniți la Victoriabank, chiar și în aceste vremuri mai puțin ușoare prin care trecem cu toții. În aceste 2 luni pe parcursul cărora în țară a fost instalată starea de urgență, angajații Victoriabank au fost pe poziții atât în front cât și în back office și continuă să presteze tot spectrul de servicii și produse bancare la cea mai înaltă calitate.
Victoriabank îndeamnă, totuși, clienții să fie responsabili și să viziteze banca doar pentru operațiuni urgente, care nu pot fi amânate sau realizate online, prin platforma de deservire la distanță VB24. Chiar dacă starea de urgență a fost înlocuită cu starea de urgență în domeniul sănătății publice, Victoriabank roagă clienții să respecte toate măsurile de protecție pentru o revenire cât mai rapidă la normalitate.
Prin urmare, venim în atenția clienților Victoriabank cu următoarele sfaturi și informații utile:
1. Aproape toate unitățile Victoriabank sunt la dispoziția D-voastră
2. Victoriabank respectă măsurile de protecție:
3. Serviciile băncii pot fi accesate ușor și rapid prin intermediul platformei de deservire la distanță VB24
Începând cu 1 februarie 2025, Victoriabank implementează autentificarea strictă a clienților (Strong Customer Authentication – SCA) pentru plățile cu cardul la...
Victoriabank anunță lansarea campaniei „Campania de Iarnă 2024”, desfășurată în perioada 9 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025. Campania oferă posibilitatea clienților...
Potrivit unui comunicat emis de Victoriabank, instituția a înregistrat un profit net de 451 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2024, continuând trendul crescător pe mai...