Sursa foto: victoriabank.md
Victoriabank își îndeamnă clienții să fie cât mai vigilenți și să respecte regulile de securitate ale datelor personale.
Țineți cont de faptul că banca nu va cere niciodată transmiterea datelor cu caracter personal sau legate de contul Victoriabank prin email, telefon sau SMS, și nici nu va include linkuri în comunicări.
Pentru siguranța banilor și a datelor D-voastră personale Victoriabank recomandă următoarele:
- accesați doar surse autorizate guvernamentale și nu instalați pe computer sau telefon aplicații care pretind că vă oferă informații, sfaturi sau bani;
- nu instalați aplicații mobile din surse necunoscute, folosiți doar aplicații distribuite în magazine de aplicații oficiale și care sunt utilizate de un număr mai mare de utilizatori;
- nu accesați linkuri atașate la e-mailurile nesolicitate sau trimise de către persoane necunoscute;
- nu accesați/descărcați fișiere atașate, primite prin intermediul e-mailului, nesolicitate sau primite de la persoane necunoscute;
- accesați VB24 Web/VB24 Business doar de pe adresa web a băncii sau din bara de adresă din cadrul browserului sau puteți utiliza linkul dat pentru accesare sau descărcare VB24 destinat lucrului cu cardurile - onelink.to/vb24mobile;
- verificați în bara de adresă din browser dacă adresa existentă este cea a serviciului de Internet Banking Victoriabank: web.vb24.md sau business.vb24.md;
- verificați dacă aveți o conexiune criptată (HTTPS) cu site-ul VB24 Web/VB24 Business și că deținătorul certificatului digital aferent acesteia este Victoriabank;
- în cazul în care în timpul procesului de logare sau tranzacționare vă apar mesaje care vă cer să așteptați o anumită perioadă de timp, din diverse motive sau în cazul in care observați tranzacții ce nu vă aparțin vă rugam sa închideți imediat sesiunea de lucru si sa anunțați banca la următoarele numere de telefon: +373-22-210202 / +373-22-210-303.
- nu efectuați logări sau tranzacții de test, indiferent cine v-ar solicita acest lucru. Victoriabank nu va solicita niciodată sa efectuați operațiuni de acest tip;
- urmați cea mai bună practică de securitate a PC-ului de unde are loc logarea.
Asigurați-vă că aveți instalate soluții anti-virus si anti-spyware, iar acestea sunt actualizate regulat; nu salvați elementele de autentificare în aplicația Internet Banking în memoria calculatorului; parolele trebuie sa aibă complexitate ridicată (sa conțină litere mici, mari, numere și caractere speciale) și să fie actualizate periodic.
Victoriabank își asigură clienții că face tot ce-i stă în putință pentru monitorizarea constantă a posibilelor atacuri cibernetice.
Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: victoriabank.md