Energbank avertizează cu privire la creșterea numărului de tentative de escrocherie prin apeluri telefonice, mesaje sau e-mailuri, în care persoane necunoscute se prezintă în mod fals drept angajați ai băncii.
Escrocii încearcă să obțină datele bancare ale clienților sau să-i convingă să transfere bani, folosind pretexte false. Banca subliniază că nu solicită niciodată prin telefon, SMS sau e-mail următoarele informații:
Numărul complet al cardului;
Codul CVV (de pe spatele cardului);
Codul PIN.
Energbank îndeamnă clienții să fie vigilenți și să nu ofere informații personale sau bancare, indiferent de natura mesajului sau apelului.
În cazul în care primiți un apel sau mesaj suspect, contactați imediat Serviciul Suport Clienți la 022 858 085 sau scrieți pe adresa [email protected] ori pe pagina oficială de Facebook Energbank.
Reprezentanții băncii încurajează raportarea oricărei tentative suspecte, pentru a contribui la prevenirea fraudelor.