Maib lansează miaPOS, o aplicație mobilă pentru acceptarea plăților prin QR MIA
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
„Mulțumim pentru feedback. Fără să știți, ne-ați oferit un cadou valoros. Ne-ați ajutat să creștem, să îmbunătățim procese, să fim MAIBuni. Ce alte așteptări aveți în relația cu banca Dumneavoastră, cu MAIB?”.
Acesta a fost mesajul de salut al Prim-vicepreședintelui MAIB, Aliona Stratan, adresat clienților invitați la un brunch pentru a li se spune mulțumesc pentru feedback-urile constructive acordate privind diverse produse și servicii bancare ale MAIB din segmentul Retail.
În cadrul întâlnirii clienții au fost informați despre strategia Retail, procesele și produsele în dezvoltare, optimizările implementate și rezultatele obținute, inclusiv reducerea consumului de hârtie, simplificarea proceselor, noile produse în curs de dezvoltare, dar și despre ambiția de a fi MAIBuni oricând și oriunde. Totodată, au fost abordate în discuție diverse procese, experiențe privind utilizarea produselor și serviciilor bancare de la MAIB, punctele slabe și așteptările clienților pentru ca experiența lor să crească mereu și să fie la un nivel superior.
Sugestiile lui Alexandru privind procesul de obținere a LiberCard și a creditelor ipotecare, de eliberarea a cardului la ATM-uri sunt deja valorificate sau în curs de implementare. Fiind un utilizator activ al produselor MAIB, experiența sa a fost curioasă inclusiv din perspectiva evoluției calității produselor bancare.
Aspectele semnalate de Nadejda privind proiectele salariale și cardurile au fost luate în calcul pentru dezvoltările ulterioare, anterior datorită unui alt feedback oferit fiind accelerat procesul de implementare a versiunii 3D Secure 2.2. În opinia Nadejdei, este important ca angajații MAIB să zâmbească mai mult, lucru pe care echipa MAIB se angajează să-l exerseze zilnic în relațiile cu clienții.
Roman ne-a relatat despre importanța unui sistem bun de ventilare pentru starea de bine atât a angajaților din sucursale, cât și a clienților care ne trec pragul, iar Igor s-a expus privind aspectele de afișare a unor informații.
Astfel de întâlniri cu clienții vor deveni o tradiție în contextul obiectivului de fortificare a comunicării cu clienții și valorii echipei MAIB de a fi mereu Orientată către CLIENȚI.
Amintim că la adresa electronică [email protected] clienții MAIB sunt invitați să relateze experiența lor privind utilizarea serviciilor și produselor bancare, dar și așteptările pe care le au în relația cu MAIB.
Împreună la Nivelul Următor!
Maib anunță lansarea miaPOS, o nouă aplicație mobilă care simplifică procesul de acceptare a plăților prin cod QR MIA. Aplicația își propune să...
BC „MAIB” S.A., în calitate de proprietar, lansează un concurs de oferte pentru achiziția unui pachet imobiliar amplasat central, pe strada Constantin Tănase, nr. 9/1, Chișinău...
Maib, cea mai mare instituție financiară din Moldova, a anunțat un profit net de 399 milioane lei (echivalentul a 20,6 milioane euro) pentru trimestrul III 2024, marcând o creștere de...