Cum să creezi un love brand: insight-uri din banking cu Marina Andronic la maib
Maib organizează un eveniment dedicat marketingului de brand inovator în banking, cu Marina Andronic, Head of Brand Division, drept invitat special.
Ca parte a procesului anual de actualizare a strategiei, managementul executiv al maib, Consiliul Băncii și angajați dedicați dezvoltărilor digitale din cadrul maib, împreună cu partenerul de încredere Mastercard, au participat la Web Summit.
Web Summit este cea mai mare conferință digitală globală care reunește lideri în domeniu, șefi de stat, precum și fondatori și directori executivi atât ai companiilor de tehnologie consacrate, cât și ai start-up-urilor. Printre poveștile de succes din anii precedenți menționăm istoria Uber, care a reușit să obțină investiții substanțiale încă la etapa de start. În acest an, evenimentul desfășurat la Lisabona va prezenta 2.600 de start-up-uri și peste 900 de investitori. Printre temele principale ale summitului sunt: inteligența artificială, fiind un subiect de interes pentru participanți, precum și sustenabilitatea, cu peste 250 de start-up-uri care promovează Obiectivele de dezvoltare durabilă ale ONU, ca parte a inițiativei ”Impact” a evenimentului.
Giorgi Shagidze, Președintele maib:
„Industria în care am ales să operăm este în topul inovației tehnologice. Maib, ca bancă și ca lider al industriei, trebuie să se adapteze continuu pentru a rămâne trendsetter inovator pe piață. În ultimii doi ani, am făcut multe progrese în acest domeniu, prin realizări precum soluțiile noastre de plată, onboardingul digital, ecosistemele și aplicația noastră de mobile banking. De aceea, cred că este important pentru noi să participăm la astfel de evenimente, astfel încât să învățăm de la cei mai buni și să împărtășim din experiența noastră. Aș vrea să aduc mulțumiri Mastercard pentru susținerea acordată în această direcție.”
Maib inovează pentru a îmbunătăți experiența clienților
Participarea maib la acest eveniment exprimă angajamentul echipei de a dezvolta tehnologii digitale de top și de a implementa cele mai inovatoare soluții bancare din Republica Moldova. De asemenea, reprezintă investiția maib în oamenii săi talentați, cu accent pe profesionalismul și gândirea inovatoare a acestora. Pentru a satisface și a depăși cerințele exigente și în schimbare rapidă ale clienților, maib se străduiește să fie cel mai inovator jucător pe piață. În ultimii doi ani a reușit să implementeze mai multe dezvoltări:
Împreună la nivelul următor!
Maib organizează un eveniment dedicat marketingului de brand inovator în banking, cu Marina Andronic, Head of Brand Division, drept invitat special.
Maib va implementa, începând cu 11 octombrie 2024, o serie de modificări importante în structura tarifelor și comisioanelor aplicate serviciilor pentru persoane fizice.
Maib a anunțat lansarea unei noi funcționalități în aplicația mobilă maib business, care permite utilizatorilor să semneze direct din aplicație tranzacții create în...