Azi: € 19,1657 lei 0,0354 $ 17,8718 lei 0,0271

Locuri de muncă oferite de bănci: manager relații cu clienții, inginer software, analist business, director-adjunct de filială ș.a.

Locuri de muncă oferite de bănci: manager relații cu clienții, inginer software, analist business, director-adjunct de filială ș.a. Sursa foto: businesstoday.in

Băncile licențiate din Moldova sunt în căutare de specialiști din diverse domenii pentru următoarele posturi vacante: șef al departamentului Securitatea Tehnologiei Informaționale, ofițer bancar, manager relații cu clienții, director adjunct de filială, specialist analiză, inginer software, asistent manager, analist financiar ș.a.

Vă prezentăm în continuare câteva din posturile vacante oferite de bănci. Lista completă a locurilor de muncă este disponibilă în pagina Joburi.

==========================================================

Inginer software, Direcţia Suport Utilizatori, DTI (Moldova Agroindbank)

Profilul candidatului:

  • studii superioare în domeniul TI sau absolvent al unei facultăţi de profil;
  • cunoştinţe si experienţă la implementarea şi întreţinerea sistemelor operaţionale Windows şi a mijloacelor aplicative;
  • abilităţi de comunicare, punctual, responsabil, flexibil;
  • aptitudini de lucru independent, cît şi în echipă;
  • cunoaşterea obligatorie a limbilor de stat si rusă.

Aptitudini şi competenţe:

  • Sisteme de Operare: Instalarea, configurarea şi administrarea SO Windows Professional/Enterprise 7 şi Windows Server 2008, cunoaşterea SO Windows Professional/Enterprise 8 şi Windows Server 2012 prezintă un avantaj;
  • Servicii şi tehnologii Microsoft: sistemul de fişiere NTFS (FAT32/NTFS), File Services, Print Services, Hyper-V 2.0, Web Server (IIS), WSUS 3.0, Windows Deployment Services (crearea şi modificarea imaginilor de sistem), Active Directory Directory Services;
  • Servicii, protocoale şi tehnologii de reţea: TCP/IP v.4, DNS, DHCP, Windows Firewall, HTTP/HTTPS, Microsoft Certificate Authority;
  • Scripting: Crearea scripturilor în limbajele WSH (VBScript/JScript) şi/sau PowerShell, cunoaşterea WMI, crearea pachetelor MSI simple pentru sarcini administrative;
  • Sisteme antivirus: oricare sistem antivirotic complex de nivel Enterprise, prezintă avantaj cunoaşterea Kaspersky Security Center v.10, Kaspersky Endpoint Security v.10;
  • Aplicații Desktop: MS Office 2010 Professional, Open Office 3.x, alte produse Microsoft.

Responsabilităţi:

  • implementarea, configurarea şi întreţinerea funcţionării stabile în diviziunile băncii a:

             - sistemelor operaţionale Windows 7/8/XP şi Windows Server 2008/2012;

             - sistemului antivirotic Kaspersky Antivirus v .10;

             - serviciilor Active Directory, Directory Service, Hyper-V, File Sevices, Print Services, WSUS;

  • instalarea si mentenanța aplicaților bancare si de uz comun pe calculatoarele din diviziunile băncii;
  • acordare consultanţă utilizatorilor sistemului informatic asupră utilizării sistemelor informatice;
  • Participarea la alte lucrări de implementare, întreţinere şi administrare.

Persoanele interesate de această ofertă sunt rugate să transmită CV-ul cu indicarea postului pentru care candidează la adresa de e-mail: [email protected] şi /sau [email protected] până la 30 mai 2016.

==================================================================================================

Ofițer, Departamentul Control Permanent (Mobiasbancă GSG)

Misiune post: combaterea riscurilor aferente prevenirii spălării banilor si finanțării terorismului.

Responsabilităţi de bază:

  • Participă la analiza activităţilor suspecte ale clienţilor şi verifică, corectează şi transmite formulare speciale organului abilitat (CNA/SPCSB) în termenul şi modul stabilit;
  • Participă la efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor de conformitate şi prevenire spălare bani în subdiviziuni;
  • Elaborează materialele suport pentru formări în domeniul conformitate şi prevenire spălare bani, precum şi ţine cursuri de instruire în aceste domenii;
  • Elaborează rapoartele periodice în domeniul conformităţii, produselor noi şi a serviciilor externalizate;
  • Participa la elaborarea și actualizarea documentelor normative interne în domeniile prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi verifică respectarea normelor deontologice şi de prevenire a spălării de bani de către angajaţii băncii;
  • Participă în cadrul procesului de aprobare a produselor noi.

Cerinţe față de candidați:

  • Studii superioare cu profil economic sau juridic;
  • Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
  • Cunoaşterea procedurilor si produselor bancare;
  • Experiența de activitate in sistemul financiar-bancar minim 2 ani;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel avansat;
  • Experiența profesională: prevenirea spălării banilor/ control intern / risc operațional / legalitate / metodologie / produse bancare;
  • Abilitați de analiza si cunoștințe generale cu privire la gestiunea riscului operațional si supraveghere permanenta.

Profilul candidatului:

  • Abilitați de comunicare;
  • Spirit de echipă;
  • Atenție la detalii;
  • Orientare spre rezultat;
  • Rezistență la stres;
  • Spirit inovativ și cognitiv.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, cu o scrisoare de intenţie la adresa: bir. 409, Chișinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, sau prin e-mail: [email protected] , fax. 022 54-19-74. tel: 022 812-461.

======================================================================================================

Manager relaţii cu clienţii băncii (Moldindconbank)

Obiectivul postului – promovarea şi vînzarea produselor bancare.

Cerinţe obligatorii faţă de candidat:

  • studii universitare în domeniul financiar-bancar;
  • cunoaşterea tehnologiilor de creditare şi analizei financiare;
  • experienţa de muncă în domeniul bancar de cel puţin 1 an;
  • cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative ce reglementează activitatea bancară;
  • cunoaşterea limbii de stat şi limbii ruse la nivel avansat, cunoaşterea limbilor străine va fi avantaj;
  • cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator avansat;
  • onestitate, responsabilitate, devotament, spirit de observaţie şi atenţie dezvoltat, spirit analitic, gîndire logică, ingeniozitate, sîrguinţă, spirit de iniţiativă, rezistenţă la efort intelectual, orientare spre rezultat.

Persoanele interesate sunt invitate:

  • să completeze CV-ul pe site în compartimentul Cariera;
  • să trimită CV-ul prin e-mail: [email protected];
  • să trimită CV prin fax: 022 57- 68 - 66.

====================================================================================================

Analist business (BCR Chișinău)

Banca Comercială Română Chișinău S.A. anunţă concurs pentru postul Analist Business în cadrul Departamentului Tehnologii Informaționale (pe perioadă determinată).

Misiune post: asigură organizarea procesului de dezvoltare, testare și implementare a softurilor bancare.

Experienţă profesională și studii:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • 1-2 ani de experiență dovedită ca și Analist de Business în industria de IT, preferabil în IT Banking;
  • Buna cunoaștere a activității bancare, a reglementărilor legale și interne specifice domeniului de activitate;
  • Cunoștințe privind modelul operațional pentru activitățile băncii;
  • Cunoștințe privind aplicațiile informatice specifice domeniului de activitate;
  • Cunoștințe specifice managementului de  proiecte;
  • Cunoașterea limbii engleze  – tehnic avansat;
  • Abilitați MS Office, Visio, TFS;
  • Cunoștințe de mapare a proceselor în diagrame de proces;
  • Buna înțelegere a proceselor cheie din companie;
  • Capacitatea de analiză si înțelegere a sistemelor IT.

Profilul candidatului:

  • capacitate de analiză şi comunicare;
  • capacitate de organizare personală şi concentrare;
  • capacitate de a lucra în echipă;
  • capacitate de folosire eficientă a timpului;
  • flexibilitate şi adaptare la schimbare, tenacitate, perseverenţă;
  • inițiativă, autocontrol, autodezvoltare.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV la Departamentul Resurse Umane și Comunicare sau prin e-mail: [email protected] .

=======================================================================================================

Director-adjunct de filială (Eximbank GVB)

EXIMBANK - Gruppo Veneto Banca invită candidaţi pentru funcţia de director-adjunct al Filialei nr.1 din mun. Comrat.

Obligaţiuni:

  • Dezvoltarea strategică şi gestionarea filialei;
  • Monitorizarea activităţii administrativ-financiare şi a rezultatelor economice a filialei;
  • Coordonarea activităţii de comercializare a produselor şi serviciilor bancare;
  • Analiza activităţii de creditare;
  • Controlul îndeplinirii planului de afaceri a filialei;
  • Asigurarea integrităţii patrimoniului filialei.

Cerinţe:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Experienţă de minimum 3 ani vechime de muncă din ultimii 10 ani în sistemul bancar ce ţine de activităţile financiare prevăzute la art.26 din Legea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea prevederilor Legii instituţiilor financiare, regulamentelor Băncii Naţionale a Moldovei;
  • Reputaţie impecabilă de afaceri;
  • Lipsa antecedentelor penale;
  • Lipsa evidenţelor privind responsabilitatea apariţiei problemelor administrative şi financiare la locurile precedente de muncă;
  • Lipsa mărturiilor privind escrocheriile financiare sau evaziuni fiscale, precum şi altor mărturii care denotă o gestiune şi/sau o activitate necorespunzătoare şi/sau imprudentă la locurile anterioare de muncă;
  • Capacităţi organizatorice şi analitice.

CV-urile pot fi expediate la e-mail: [email protected] cu indicarea funcţiei solicitate.

========================================================================================================

Specialist analiză, Departamentul Retail Management și Monitorizare (Mobiasbancă GSG)

Misiune post: Analiza şi planificarea indicatorilor comerciali pentru reţeaua de filiale a băncii.

Responsabilităţi principale:

  • Analiza rezultatelor înregistrate de către reţeaua de filiale a băncii privind vânzările de produse bancare. Bugetarea şi previziunea indicatorilor periodici (anuali, trimestriali, lunari, etc.) ce ţin de activitatea comercială a filialelor şi monitorizarea îndeplinirii acestora;
  • Perfectarea rapoartelor periodice şi dinamice privind rezultatele comerciale înregistrate de către filialele băncii;
  • Analiza performanţelor şi indicatorilor comerciali înregistraţi de reţeaua băncii de filiale şi perfectarea clasamentului de performanţă a reţelei de filiale a băncii în baza rezultatelor comerciale înregistrate;
  • Efectuarea prognozelor evoluţiei portofoliilor de produse bancare pe categorii de clienţi (CliPri şi CliPro) pe filiale în baza rezultatelor comerciale înregistrate;
  • Participarea la elaborarea obiectivelor comerciale pentru bugetul anual. Participarea la repartizarea bugetului comercial pe reţeaua de filiale a băncii;
  • Promovarea principiilor calităţii la toate etapele ciclului de management: planificare, organizare, conducere, control şi aplicare a acţiunilor de îmbunătăţire;
  • Respectarea stricta a prevederilor actelor normative interne;
  • Exercitarea la indicația superiorilor si a altor sarcini specifice subdiviziunii în care activează.

Cerinţe:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, engleză şi rusă;
  • Cunoştinţe avansate în sistemele şi aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point);
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar cel puţin 1 an;
  • Experienţă de munca in reţeaua de filiale a băncii va constitui un avantaj.

Profilul candidatului:

  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client;
  • Dezvoltarea capitalului uman;
  • Deschiderea spre schimbare;
  • Managementul echipei;
  • Cooperare.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: [email protected] ; tel. 022 812-461.

======================================================================================================

Inginer - electronist, Secţia Planificare şi Întreţinere Echipamente, Direcţia Suport Utilizatori, DTI (Moldova Agroindbank)

Profilul candidatului:

  • studii superioare în domeniul TI cu profil de informatică, calculatoare, automatica şi telemecanica, electronică, telecomunicaţii;
  • cunoştinţe profunde şi deprinderi practice în instalarea, configurarea şi întreţinerea echipamentelor tehnice de calcul, bancare şi de birou, sistemelor de operare;
  • cunoştinţe în realizarea, instalarea reţelelor locale, configurarea calculatoarelor la reţea;
  • aptitudine de a lucra în echipă, în ritm înalt de lucru şi rezistenţă la situaţii de presiune de timp;
  • cunoaşterea fluentă a limbilor de stat şi rusă, limba engleză cel puţin la nivel tehnic;
  • experienţa de muncă în instituţiile financiare pe posturi similare prezintă avantaj.

Persoanele interesate de această ofertă sunt rugate să transmită CV-ul cu indicarea postului pentru care candidează la adresa de e-mail: [email protected] şi /sau [email protected] până la 30 mai 2016.

======================================================================================================

Șef al departamentului Securitatea Tehnologiilor Informaționale (Eximbank GVB).

EXIMBANK - Gruppo Veneto Banca invită candidaţi pentru funcţia de şef al Departamentului Securitatea TI.

Obligaţiuni:

  • planificarea securităţii informaţionale;
  • evidenţa mecanismelor şi instrumentelor de securitate, controlul funcţionării, revizuirea, dezvoltarea şi actualizarea acestora;
  • menţinerea securităţii informaţionale la nivelul corespunzător, utilizînd instrumente disponibile şi în corespundere cu standardele informaţionale şi normele aprobate în bancă;
  • asigurarea instruirii periodice a personalului din punct de vedere al securităţii informaţionale;
  • ţinerea sub control strict a posibilelor ameninţări, pericole şi vulnerabilităţi;
  • elaborarea şi prezentarea spre aprobare organelor competente a metodelor, procedeelor şi procedurilor de securitate informaţională;
  • completarea normativelor în vigoare şi elaborarea normativelor noi care ar menţine securitatea tehnologiilor informaţionale la nivelul necesar;
  • organizarea instruirii personalului în domeniul securităţii tehnologiilor informaţionale;
  • controlul aplicării depline a prevederilor politicii de securitate informaţională de către toţi angajaţii băncii şi părţile terţe;
  • controlul clasificării informaţiei şi corespunderii clasificării politicilor şi normelor de securitate;
  • controlul plenitudinii şi complexităţii normelor de securitate;
  • monitorizarea şi controlul îndeplinirii planurilor de securitate;
  • evidenţa şi controlul soluţionării incidentelor de securitate.

Cerinţe faţă de candidat:

  • studii superioare în domeniu;
  • experienţă de minim 3 ani în domeniul securităţii informaţionale;
  • cunoaşterea standardelor şi practicilor locale şi internaţionale în domeniul securităţii informaţionale;
  • cunoaşterea cel puţin a unei limbi de comunicare internaţională.

CV-urile pot fi expediate la e-mail: [email protected] cu indicarea funcţiei solicitate.

===========================================================================================

Lista completă de a locuri de muncă oferite de bănci și BNM este disponibilă în pagina Joburi.

Sursa: bancamea.md

Noutăți similare