Azi: € 19,1657 lei 0,0354 $ 17,8718 lei 0,0271

(foto) Capital One 360 - reprezentanță bancară în calitate de coworking pentru tinerii antreprenori

(foto) Capital One 360 - reprezentanță bancară în calitate de coworking pentru tinerii antreprenori Sursa foto: futurebanking.ru

Capital One 360 a implementat strategia de "reprezentanță bancară în calitate de coworking" pentru a atrage antreprenorii, care sunt clienții săi de bază, scrie futurebanking.ru

Multă lume cunoaște despre conceptul ING Direct, una din cele mai bune bănci online din lume. ING Direct a început să deschidă în SUA reprezentanțe în formatul ING-cafe, unde clienții puteau lua masa, utiliza internetul ș.a.m.d. Deseori reprezentanțele ING-cafe erau construite în 2 nivele, aveau spațiu mare, design deosebit și într-adevăr arătau mai mult a cafenele, nu a bănci.

După preluarea ING Direct de către cei de la Capital One, conceptul a fost redenumit în Capital One 360, iar design-ul încăperii a suferit modificări. Odată cu criza și necesitatea mai mult de a fi util clienților, banca a lăsat de o parte partea distractivă a conceptului.

Vedeți în imagini în ce s-a transformat cafeneaua-bancă ING Direct – un spațiu larg în 3 nivele, unde la primul nivel funcționează o cafenea sub brandul Peet’s. Spațiul rămas îl ocupă coworking-ul. Se poate observa o masă înaltă și lungă cu o mulțime de prize și scaune pe tot perimetrul. De asemenea spațiul conține multe zone de lucru în colțuri și lângă geamuri – canapele, fotolii, măsuțe, beanbag-uri – totul pentru lucru de orice format și pe placul tuturor.

  

  

Nivelul de sus de asemenea conține multiple locuri pentru lucru. Spațiul este foarte luminos, așa cum toată fațadă reprezintă o mare vitrină din sticlă.

  

Brandingul Capital One 360 este destul de modest, acesta poate fi observat doar pe ecrane și pe un perete alăturat.

La primul etaj sunt 3 locuri de muncă pentru consultanții băncii. O masă, nici un fel de hârtii, imprimante sau telefoane. Consultantul are doar niște bile roșii și o tabletă.

  

Majoritatea vizitatorilor sunt tineri antreprenori și asta din cauza locației – raion financiar al orașului San Francisco. Prin preajmă sunt localizate multe birouri și centre de afaceri. Antreprenorii și startup-erii deseori au nevoie de un spațiu de muncă temporar, un loc pentru a-și verifica e-mailul sau a efectua apeluri. Toate acestea ei le găsesc în coworking. De asemenea coworkingul este folosit de tineri pentru întâlnirile de afaceri.

Consultanții nu-i deranjează pe vizitatori cu întrebări și nu le limitează timpul petrecut în coworking. În marea majoritate a timpului ei consultă potențialii clienți, atunci când sunt solicitați.

  

Capital One 360 arată o nouă tendință în dezvoltarea formatului unei reprezentanțe bancare – trecerea de la cafenele la ceva mai util pentru consumatori. În acest caz este coworking-ul, fapt care poate fi util și valoros pentru tinerii antreprenori. În asemenea format, banca este alături de client, care din când în când are nevoie de sfaturi financiare și ajutor la conducerea afacerii.

Sursa: futurebanking.ru

Noutăți similare