Sondaj

Dvs. utilizați aplicația mobilă a băncii la care aveți cont/card?

Noutăţi arrow Noutățile băncilor

Încă o agenție ProCredit Bank renunță la operațiunile cu numerar la ghișeu din 15.06.2017

News Sursa foto: procreditbank.md

09 iunie 2017 207

Despre acest fapt informează banca prin intermediul unui anunț plasat pe site-ul oficial.

Astfel, începând cu 15 iunie 2017, clienții ProCredit Bank ai agenției nr.3 din Chișinău, situată pe str. Calea Ieșilor 5, nu vor putea efectua operațiuni cu numerar la ghișeu.

Decizia dată este bazată pe implementarea strategiei de autodeservire în cadrul zonelor 24/7 ai băncii. Din 15 iunie 2017 tranzacțiile cu numerar, atât în lei și valută, se vor efectua doar în cadrul zonei de autodeservire 24/7.

Pentru mai multe detalii apelați 0 800 000 10.

Mesajul integral al băncii pentru clienți este disponibil în continuare.

„Stimați clienți,

În scopul continuării implementării conceptului de autodeservire în cadrul Zonei 24/7 și strategiei BC „ProCredit Bank” S.A., Vă informăm despre reorganizarea activității Agenției nr 3 al Filialei nr 1 Chișinău, amplasată pe adresa mun. Chișinău, str. Calea Iesilor 5.

Astfel, începând cu data de 15 Iunie 2017, executarea operațiunilor cu numerar la ghișeu în cadrul agenției date nu va fi posibilă. Tranzacțiile cu numerar în Lei și în Valuta străină se vor desfășura exclusiv în Zona de autodeservire 24/7 din cadrul agenției.

Pentru operațiuni cu numerar ce nu pot fi procesate în cadrul Zonei de autodeservire 24/7, Vă rugăm să vă adresați în Agenția nr.7 al Filialei nr.1 amplasată pe adresa mun. Chișinău, bd. Dacia 24/2, mun. Chișinău

Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon 0 800 000 10.”

Sursa: procreditbank.md